نسخه چاپی

خادم: یك آزمایشگاه دوپینگ مجهز نیاز داریم

رئیس فدراسیون كشتی گفت: در حال حاضر ورزش ایران نیاز به یك آزمایشگاه دوپینگ با استانداردهای جهانی دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، رسول خادم در مورد مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: مجمع خوبی برگزار شد و روال اداری خوبی داشت. موضوعی که هاشمی به عنوان رئیس مجمع به آن تاکید داشت بحث کنترل دوپینگ بود. متاسفانه فرایندی که بخواهد کنترل دوپینگ را برای قهرمانان فراهم کند، ناقص است.

وی ادامه داد:‌ فدراسیون‌های ملی سعی کردند با موضوع آموزش این کمبود را برطرف کنند اما باید بدانیم ما نیاز به یک آزمایشگاه تخصصی دوپینگ با استانداردهای جهانی داریم تا ورزشکاران بتوانند پیش از حضور در رقابت‌های مهم در آنجا حاضر شوند چرا که با توجه به شرایط کنونی امکان مدیریت و نظارت کامل تقریبا غیرممکن است.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: برای ما که در رقابت‌های مهم همچون المپیک جهانی و آسیایی حاضر می‌شویم باید این موضوع برطرف شود. ما هر روزه در خانه کشتی استرس داریم و سعی می‌کنیم تمرینات را به صورت دقیق زیر نظر داشته باشیم.

خادم در مورد شرایط اردوی تیم ملی کشتی گفت: بار بسیار سنگینی به دوش کشتی است. نفرات برتر در شراط سختی قرار دارند و تمرینات فشرده‌ای را برگزار می‌کنند. همه باید کمک و حمایت کنند تا فضا آرام باشد. کشتی با تمام نداشته‌ها ساخته و باید بدانیم که کشتی متعلق به افراد زجرکشیده‌ای است که وارد این رشته شدند. بدون شک با امیدی که مردم به ورزشکاران می‌دهند نتایج خوبی در المپیک می‌گیریم.

عضو مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در خصوص اصلاحات اساسنامه عنوان کرد: پیش‌نویس اساسنامه آماده شده و در هیأت اجرایی است و باید مراحل اداری را طی کند تا پس از آن به IOC ارسال شود.

۱۳۹۵/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...