نسخه چاپی

قاتل كارمند بانك در تهران دستگیر شد

مركز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به قتل زنی كارمند توسط بدهكارش گفت: متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت در دوم خرداد سال جاری فردی با مراجعه به کلانتری 136 فرجام اعلام کرد که دخترش بنام «زهرا . ح» (متولد 1366) طبق روال هر روز کاری برای رفتن به محل کارش از خانه خارج اما پس از پایان ساعت کاری خود دیگر مراجعتی به منزل نداشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان افراد و به دستور قاضی کشیک دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

*اظهارات پدر
پدر زهرا گفت: دخترم کارمند یکی از شعبات بانکی در خیابان شریعتی - بالاتر از پل سیدخندان است که اول خرداد طبق روال هر روز به محل کارش رفته اما پس از آن دیگر خبری از وی نشد.
وی افزود: غیبت زهرا در حالی طولانی شده که وی هرvوز در ساعت 16 به منزل باز می گشت اما از وی هیچ خبری نشده ، تلفن همراهش نیز خاموش است و پس از آن دیگر پاسخگوی تماس های مکرر ما نبود.
براساس این گزارش پس از تحقیق از رئیس شعبه و همکاران زهرا مشخص شد که وی در ساعت11 اول خرداد با گرفتن مرخصی از محل کارش خارج شده و پس از آن هیچ تماسی با همکاران و یا اعضای خانواده اش نداشته است.
در ادامه رسیدگی مشخص شد که زهرا چندی پیش بخشی از پس انداز کاری خودش به مبلغ 150 میلیون ریال را در فروردین سال جاری به پیشنهاد یکی از مشتریان بانک بنام «غفورالدین . ن» ( متولد 1357 ) در اختیار این شخص گذاشته و قرار بوده تا این شخص این مبلغ را به همراه سود حاصل از کارکرد سرمایه گذاری ظرف دو ماه به وی پرداخت کند که تاکنون اقدامی در این خصوص از سوی غفورالدین انجام نشده است.
*تحقیقات از غفورالدین
براساس این گزارش کاراگاهان با مراجعه به محل کار غفورالدین در یک شرکت دامپروری در محدوده سیدخندان در خصوص مفقودی زهرا به تحقیق از وی پرداختند.
غفورالدین در اظهارات اولیه ضمن تأیید دریافت مبلغ 150 میلیون ریال پول نقد از زهرا مدعی شد که هیچگونه اختلافی در خصوص نحوه بازپرداخت این پول نداشته و قرار بر آن بوده تا به زودی این مبلغ را بازپرداخت کند.
در ادامه تحقیقات مشخص شد که زهرا قصد داشته تا برای پیگیری نحوه دریافت پول خود به محل سکونت غفورالدین در منطقه فردیس کرج مراجعه کند و در این خصوص با وی قرار ملاقات داشته از این رو با بدست آمدن اطلاعات جدید و مشخص شدن کذب بودن اظهارات غفورالدین وی در نهم خرداد دستگیر و برای انجام تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
*شناسایی جسد مجهول الهویه
همزمان با دستگیری غفورالدین، جسد زهرا در بیابان های اطراف شهریار ( در نزدیکی محل سکونت غفورالدین ) کشف شد و در بررسی نظریه پزشکی قانونی علت مرگ، شکستگی شدید قسمت پشت سر ناشی از اصابت جسم سخت عنوان شده بود.
غفورالدین که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و گفت: در یک نزاع و درگیری زهرا را به عقب هل دادم که بر اثر آن وی از ناحیه پشت سر به زمین خورد و دردم فوت کرد.
متهم افزود: جسد زهرا را در داخل یک پتو پیچیده آنرا با یک دستگاه خودرو پراید متعلق به یکی از دوستانم به بیابان های اطراف شهریار منتقل و رها کردم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، درباره این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، وی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل، پرونده قتل عمـد در این خصوص تشکیل و متهم صبح روز سه شنبه یازدهم خرداد برای صدور دستور مقام قضایی به دادسرای ویژه جنایی تهران اعزام شد.

۱۳۹۵/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...