نسخه چاپی

عملیات عجیب تعقیب وگریز پلیس با راننده فراری پیكان

به گزارش نما- همشهری نوشت:نیمه‌‌شب چهارشنبه مأموران کلانتری تهرانسر در حال گشتزنی در یکی از خیابان‌های پایتخت بودند که متوجه مرد جوانی سوار بر یک خودروی پیکان شدند.

خودرو به‌صورت خاموش در گوشه‌اي از خيابان متوقف شده بود و ماموران به طرفش رفتند اما مرد جوان به محض ديدن خودروي پليس ماشينش را روشن كرد و پا به فرار گذاشت. تيم پليس به تعقيب اين مرد پرداختند اما او وارد جاده مخصوص كرج شد و برخلاف جهت اتوبان با سرعت زياد به فرار ادامه داد.

مأموران چندين بار به او دستور ايست دادند و در نهايت مجبور شدند خودرو را هدف بگيرند. چندين گلوله به صندوق عقب، بدنه و لاستيك خودروي پيكان شليك شد و در نهايت لاستيك ماشين تركيد و خودرو متوقف شد. مرد جوان پياده شد وبه فرار ادامه داد و يكي از مأموران نيز به تعقيب او پرداخت. اين تعقيب و گريز ادامه داشت و لحظاتي بعد مرد جوان سوار يك كاميون 10‌چرخ كه پشت چراغ قرمز بود، شد و از راننده خواست او را همراه خود ببرد. راننده كه نمي‌دانست اين مرد تحت تعقيب پليس است، حركت كرد و ماموري كه در تعقيب جوان فراري بود مجبور شد با كمك گرفتن از راننده يك سمند به تعقيب ادامه دهد. دقايقي بعد خودروي سمند جلوي كاميون پيچيد و كاميون در سه‌راه انديشه متوقف شد.

مأمور جوان با عجله از سمند پياده شد و به طرف كاميون رفت اما در اين لحظه جوان فراري به راننده كاميون حمله كرد و خودش پشت فرمان نشست. او قصد حركت داشت كه در همين هنگام مأمور ديگري هم از راه رسيد و يكي از ماموران چند گلوله هوايي شليك كرد ولي وقتي ديد متهم قصد تسليم شدن ندارد، يك گلوله به سمت كاميون شليك كرد كه گلوله به‌صورت مرد جوان برخورد كرد و او در دم جانش را از دست داد. وقتي ماجرا به قاضي احمدبيگي، كشيك جنايي پايتخت گزارش شد، او همراه با كارآگاهان آگاهي در محل حادثه حاضر شدند و پس از ثبت گزارش و تحقيقات اوليه، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.

۱۳۹۵/۳/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...