نسخه چاپی

توزیع پاكت‌های امنیتی در صحن مجلس

به گزارش نما - باشگاه خبرنگاران نوشت:چهارمین جلسه علنی مجلس درحالی کمتر از دوساعت به طول انجامیدکه این جلسه از حواشی بی‌بهره نماند.

چهارمین جلسه علنی مجلس دهم امروز در حالی به گزارش کارشناسان اقتصادی در صحن معطوف شد که این جلسه حواشی هم داشت که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است؛

*برخی از نمایندگان، امروز با وجود اینکه مجلس کمتر از دو ساعت جلسه علنی داشت، پر کار بودند . مصطفی کواکبیان امروز در حالی در کنار صندلی‌های سایر نمایندگان در رفت و آمد بود که نامه‌ای را جهت اخذ امضا روی میز نمایندگان می‌گذاشت و از آنها امضا جمع آوری می‌کرد. محمدرضا پورابراهیمی به عنوان یکی از امضا کنندگان نامه کواکبیان، گفت: آقای کواکبیان مشغول جمع آوری امضا برای تشکیل فراکسیون دانشگاهیان در مجلس دهم بودند که بنده هم این نامه را امضا کردم.

* در جلسه علنی امروز پاکت‌های نامه‌ای از سوی هئیت رئیسه به نمایندگان از طریق کارپردازان صحن تحویل و امضا گرفته می‌شد. پاکت هایی که به دعوت نامه شباهت داشت و در ادامه اما موضوع امنیتی شد. پاکت های ارائه شده به نمایندگان در ابتدا جلب توجه نمی کرد تا اینکه حساسیت خبرنگاران نسبت به آن بالا گرفت و پس از پیگیری ها از نماینده ای، از آن پرده برداشته شد. به گفته یک نماینده سال اولی مجلس؛ این پاکت ها حاوی پسورد و یوزرنیم (نام کاربری، گذرعبور) دستگاه حضور وغیاب و به نوعی کد امنیتی نمایندگان است.

* با وجود حواشی امروز صحن کنار صندلی محمدرضا عارف رئییس فراکسیون امید رفت و آمد کم بود. امروز رئیس فراکسیون امید تنها به دستورات صحن گوش فرا داده بود و در برخی موارد اعضای فراکسیون متبوعش به وی سر زده و سلامی عرض می کردند، این درحالی است که در روزهای گذشته موضوعاتی از جمله ریاست عارف بر مرکز پژوهش‌های مجلس اخبار پر حاشیه‌ای داشته است.

۱۳۹۵/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...