نسخه چاپی

وضعیت پدیده شاندیز مورد بررسی قرار بگیرد

نماینده مشهد گفت: می خواهیم به معضل پدیده شاندیز نیز كه معضلی اقتصادی به شمار می رود رسیدگی شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 17 خرداد) مجلس شورای اسلامی، پس از گزارش وزیر اقتصاد پیرامون اقتصاد مقاومتی، گفت: نقطه وحدت نمایندگان مجلس دهم موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی، معیشت مردم و همچنین فرهنگ انقلابی در مقابله با دشمنان خارجی و فتنه های داخلی و سبک زندگی مدرس گونه است؛ کمااینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر اینگونه باشید، زبانتان موثر واقع می شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تهدید آمریکا، بلعیدن اقتصاد و هضم اقتصاد ملت ایران در هاضمه اقتصاد جهانی است لذا راه علاج برای این تهدید آمریکا، عمل جامع و کامل به اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه بزرگترین اقدام ضد آمریکایی، خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی آنها است افزود: همچنین برطرف کردن آسیب های اجتماعی نیز اصل مهمی به شمار می رود که در این زمینه باید گفت که اقتصاد مقاومتی به شعار نیست بلکه به عمل است.

کریمی قدوسی یادآور شد: رئیس جمهور در صحبت های خود در افتتاحیه مجلس اعلام کردند که مجلس نباید طرح های زیادی دهد؛ پس لازم است دولت لوایح خود را برای بهبود فضای کسب و کار و مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی با دو فوریت به مجلس ارائه کند و حتما مجلس اولویت خود را به این لوایح اختصاص خواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: اکنون کار به جایی رسیده است که رئیس جمهور و وزرا و مجلس می گویند که مشکلات اقتصادی در کشور ساختاری است.

وی گفت: اینکه تورم از 40 درصد به 10 درصد رسیده نشان دهنده آن است که عملکرد وزیر اقتصاد در حوزه اقتصاد مقاومتی قابل قبول است اما بخش زیادی از این کاهش تورم مربوط به حوزه رکود است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس دهم در ادامه به موضوع پدیده شاندیز اشاره کرد و افزود: می خواهیم به معضل پدیده شاندیز نیز که معضلی اقتصادی به شمار می رود رسیدگی شود؛ ضمن آنکه امیدواریم به وضعیت صندوق میزان و برخی موسسات مالی اعتباری که یکی پس از دیگری دچار مشکل شده اند، رسیدگی شود.

۱۳۹۵/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...