نسخه چاپی

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای رجا

شركت های حمل و نقل ریلی مسافری پیش فروش بلیت قطارهای مسافری خود در مسیرهای مختلف از یكم تا 15 مرداد ماه سال جاری را از روز 24 خرداد ماه آغاز می كنند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری پیش فروش بلیت قطارهای مسافری خود در مسیرهای مختلف از یکم تا 15 مرداد ماه سال جاری را از روز 24 خرداد ماه آغاز می کنند.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد، پیش فروش بلیت قطارهای تابستان را از ساعت 18 روز دوشنبه 24 خرداد ماه به صورت اینترنتی آغاز می کند و همزمان پیش فروش حضوری بلیت ها از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح روز 25 خرداد ماه در مراکز فروش و دفاتر آژانس های مسافرتی شروع می شود.

روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد هموطنان برای خرید بلیت های تابستانی این شرکت به سایت www.raja.ir مراجعه کنند.

همچنین پیش فروش بلیت قطارهای مسافری نورالرضا، ریل سیر کوثر، ترابر سبا ، جوپار، رعد تبریز، سیران مهر و ماه، هستیا، راه آهن شرقی بنیاد، وانیا ریل و مهتاب سیرجم در مسیرهای مختلف از ساعت 18 روز 24 خرداد ماه به صورت اینترنتی آغاز می شود و هموطنان برای خرید بلیت مورد نیاز خود می توانند به سایت www.safirrail.ir شرکت سفیر ریل آسیا مراجعه کنند.

پیش فروش حضوری بلیت این شرکت ها و شرکت حمل و نقل رجا نیز راس ساعت هشت و 30 دقیقه صبح روز 25 خرداد ماه در دفاتر آژانس های مسافرتی در سراسر کشور به صورت همزمان آغاز می شود.

با تعطیلی مدارس و آغاز سفرهای تابستانی مردم، استفاده از ناوگان حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای کشور رونق می گیرد و شرکت های مسافری در این زمان با ارائه برنامه های مناسب پیش فروش بلیت های خود را آغاز می کنند.

۱۳۹۵/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...