نسخه چاپی

روسیه: باید مرز تركیه و سوریه بسته شود

سفیر دمشق در مسكو با اشاره به نقش حیاتی ارتش سوریه در مبارزه با گروه‌های تروریستی اظهار داشت كه باید مرزهای تركیه بسته شود تا تروریسم وارد سوریه نشود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، «ریاض حداد» سفیر دمشق در مسکو تأکید کرد که هر انسان و صدای آزادی در این جهان باید از ملت و نیروهای مسلح سوریه در برابر عناصر تروریستی حمایت کند.

حداد همچنین تصریح کرد که ارتش سوریه در حال حاضر در واقع سوپاپ اطمینان منطقه و جهان در برابر افراط‌گرایی است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از حداد گزارش داد که باید حمایت مادی و تأمین مالی تروریست‌ها متوقف و در این زمینه باید مرزهای ترکیه بسته شود تا تروریست وارد سوریه نشود.

وی با بیان این مطلب افزود: آنچه در سوریه رخ می‌دهد، جنگی تروریستی است که از خارج حمایت و در آن از نیروهای افراطی علیه ملت سوریه سوریه و نیروهای میانه‌رو و ترقی‌خواه این کشور استفاه می‌شود.

حداد با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی از طریق کشتار، سر بریدن، غارت و نابودی کلیساها و اماکن مقدس قصد دارند در میان مردم ترس و وحشت ایجاد کنند تأکید کرد: مردان ارتش سوریه از خود شجاعت نشان می‌دهند و خون خود را برای دفاع از ملت و خاک میهنشان می‌دهند.

سفیر سوریه در روسیه همچنین اظهار داشت، وضعیت میدانی ارتش سوریه بسیار خوب و مثبت است و با همپیمانان خود در جبهه‌های مقابله با حملات تروریستی پیشروی دارد.

۱۳۹۵/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...