نسخه چاپی

افشین خدامی خبر داد:

استقرار 7 روز بازار و شب بازار هفتگی در قلب پایتخت

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 6 از استقرار 7 روزبازار و شب بازار هفتگی در منطقه 6 خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان تعداد روزبازارها و شب بازارهای موجود در منطقه افزایش یافته و در روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این بازارها دائر می‌شود.

به گزارش نما به نقل از برنا، افشین خدامی گفت: در راستای ساماندهی بساط گستران و دست فروشان، در سه محل خیابان شهید غفاری در میدان هفت تیر؛ شهرک ولفجر در خیابان شیخ بهایی جنوبی و خیابان شهید برادران مظفر حدفاصل انقلاب طالقانی این روزبازارها وشب بازارها برپا می‌شود.

خدامی اضافه کرد: بازار برپا شده در میدان هفت تیر در روزهای جمعه روز بازار و در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه شب بازار است. روز بازار موجود در خیابان شیخ بهایی که پیش از این تنها در روزهای جمعه برپا بود از این هفته دوشنبه ها نیز برپا خواهد شد و جمعه بازار خیابان انقلاب طالقانی نیز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او با اشاره به اینکه ساعت کار روزبازارها از صبح تا هشت شب و ساعت کار شب بازارها از 6 عصر تا 12 شب است، ادامه داد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و دریافت غرفه می‌توانند به اداره ساماندهی شهرداری ناحیه 5 مراجعه کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: افزایش بازارهای موجود در منطقه پیرو دستورالعمل شهرداری مرکز بوده است.

۱۳۹۵/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...