نسخه چاپی

دزد سابقه دار فراری از زندان: توبه كرده بودم ،اما به خاطر سرطان مادرم باز هم سرقت كردم

به گزارش نما - ایران نوشت: رضا - 29 ساله - یکی از دزدان تک‌رو پایتخت است که از سال 82 وارد دنیای تبهکاری شده و از همان ابتدا به صورت تک‌رو کیف‌قاپی و گوشی‌قاپی کرده و بارها نیز دستگیر و زندانی شده است.

سارق حرفه‌ای از سال 88 تا 94 برای گذراندن دوران محکومیت در زندان بود که سال گذشته با سپردن وثیقه برای مرخصی از زندان بیرون آمد، اما دیگر بازنگشت.
وی که در 29 سالگی به عنوان سارق فراری از سوی مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تحت تعقیب قرار داشت، سرانجام روز 19 خرداد امسال از سوی مأموران پلیس شهریار دستگیر شد.
سارق تحت تعقیب سپس با دستور بازپرس نصرتی از شعبه اول دادسرای ناحیه 34 در اختیار مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
کارآگاهان در گام نخست به مخفیگاه رضا در جنوب پایتخت رفته و در حالی که رضا ادعای بی‌گناهی می‌کرد، دو گوشی سرقتی در خانه‌اش کشف کردند.
سارق حرفه‌ای دیروز با حضور در دادسرا ادعای بی‌گناهی کرد و در حالی که اشک می‌ریخت، مدعی شد توبه کرده است.
سارق جوان قصد داشت با مظلوم‌نمایی خود را بی‌گناه معرفی کند، اما وقتی گرفتار تناقض‌گویی شد، لب به سخن گشود.
«مادرم سرطان دارد، بنابراین وقتی پس از مرخصی از زندان به دیدنش رفتم، متوجه شدم شرایط سختی دارد. مهم‌تر از همه اینکه بی‌پولی به خانواده‌ام فشار می‌آورد به همین خاطر تصمیم گرفتم توبه‌ای که در زندان کرده بودم را بشکنم و دوباره دزدی کنم تا مخارج مادرم را تأمین کنم!
از آنجا که سابقه‌دار و تحت تعقیب بودم، برای سرقت کلاه یا ماسک گذاشته و سوار بر موتور به محله‌های بالای شهر تهران می‌رفتم و گوشی‌قاپی و کیف‌قاپی می‌کردم.» بنابراین گزارش، در حالی که شکایت‌های زیادی از این سارق تک‌رو از سوی طعمه‌هایش مطرح شده، او ادعا می‌کند تنها 15 سرقت انجام داده است. در حال حاضر نیز بازپرس نصرتی برای تحقیقات بیشتر دستور داده تا متهم در اختیار مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

۱۳۹۵/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...