نسخه چاپی

قاتل فراری پس از ۳ سال دستگیر شد

عکس خبري -قاتل فراري پس از ? سال دستگير شد

فرمانده انتظامی اندیمشك از دستگیری قاتل فراری پس از سه سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نما، زندانی فراری دستگیری شد. زندانی فراری متهم به قتل است. زندانی فراری سال ۱۳۹۷ هنگام انتقال فرار میکند. زندانی فراری سال ۱۳۸۸ دست به قتل میزند. زندانی فراری فردی به نام احمد خان را به قتل میرساند.

جواد مراونه اظهار کرد: هشتم خرداد ماه سال ۱۳۸۸ فردی به هویت احمد خان هیکی توسط فردی به هویت معلوم بوسیله سلاح گرم به قتل رسید.

قاتل فراری پس از ۳ سال در چنگال قانون گرفتار شد

وی افزود: شخص قاتل در آن زمان دستگیر و روانه زندان اهواز شده و در ۲۷ مهرماه ۱۳۹۷ توسط مأموران بدرقه تهران برای اعزام به زندان به هنگام انتقال به صورت مسلحانه توسط افراد ناشناس از دست مأموران فرار و متواری شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با تلاش گسترده و شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفای قاتل در یکی از مناطق شهرستان شناسایی که پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

حمله مسلحانه به ماموران بدرقه در تهران

مراونه تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهم، یک قبضه سلاح کلاشنیکف به همراه یک تیغه خشاب و ۱۹ عدد تیر جنگی مربوطه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک ضمن اشاره به اینکه متهم دستگیر شده تحت الحفظ به مرجع قضائی تحویل داده شد، گفت: شرارت و حمل سلاح خط قرمز پلیس است و بی شک با شدت و قاطعیت با مخلان امنیت برخورد می‌شود.

منبع:رکنا

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...