نسخه چاپی

آقای «بادیگارد»،وارد لیست «قاتل اهلی» شد!

پس از تعطیلی پیش تولید فیلم سینمایی «قاتل اهلی» تازه ترین ساخته مسعود كیمیایی طی چند ماه گذشته، پیش تولید این فیلم با انتخاب پرویز پرستویی مجددا از سر گرفته شد.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، روز گذشته پرویز پرستویى براى ایفاى نقش اصلى فیلم تازه کیمیایى با دست اندرکاران فیلم قرارداد بست تا اولین همکارى این بازیگر و کارگردان شکل بگیرد. بقیه عوامل و بازیگران «قاتل اهلى» در حال انتخاب هستند که با قطعى شدن این فهرست طى روزهاى آینده نام آن‌ها رسانه‌اى خواهد شد. طبق برنامه ریزى انجام شده فیلمبردارى «قاتل اهلى» به تهیه کنندگى منصور لشکرى قوچانى تا چند هفته دیگر در تهران آغاز می‌شود.


آقای «بادیگارد»، «قاتل اهلی» شد!

یادداشت کیمیایى به بهانه آغاز پیش تولید «قاتل اهلى»

با پرویز پرستویى دیر شده بود

دوباره فیلم می‌سازم. از آخرین فیلمم چهار سال میگذرد. «قاتل اهلى» یکسال پیش تولیدِ فقط فیلم نوشت را گذراند. منصور لشکرى قوچانى در یک موقعیت سختى قرار داشت، این بنده را کامل میخواست. با تمام سیاه و سفیدها... تا آخر. به دنبال «یکجایى» من بود. من نگاهم به این «فیلم نوشت» تمام شده بود. لشکرى هنوز به دنبال «من» میگشت... تا شد. اما تاشدم تا شد.

دکتر جلال سروش اصل و دانسته ى «قاتل اهلى» است. فیلم را می بینید. یک آدم تازه که پنهان مانده بود؛ سخت بود. آقاى پرویز پرستویى شد.

تا امروز... با پرویز پرستویى دیر شده بود. آن تنهاىِ قلدرِ ضرب دیدهِ تنها مانده و مانده تا موسفید کرده و از پا نیفتاده من پیدا شد. پیدا بود، دیر شده بود.قرار بر این است سازهاى خود را کوک کنیم تا ارکستر «قاتل اهلى» آهنگ و قطعه ى سینماى ملى ما را بنوازد. بازیگران دیگر «قاتل اهلى» همه از قلب انتخابى صحیح می آیند. در هفتاد و پنج سالگى، فیلم «قاتل اهلى» که نگاهِ آمده از تجربه هاى سخت کشیده امروز من است ساخته می‌شود.


، پیش از این کیمیایی و لشکری قوچانی یک بار پیش تولید را به انتها رساندند تا جایی که بازیگران فیلم هم انتخاب و همه چیز مهیای آغاز فیلمبرداری تازه ترین فیلم مسعود کیمیایی بود اما به یک باره شنیده شد لشکری قوچانی با کیمیایی به اختلاف خورده و کیمیایی شبانه دفتر تولید «قاتل اهلی» را ترک کرده است.

۱۳۹۵/۳/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...