نسخه چاپی

دستگیری ۳ بادیگارد چهره‌های سرشناس

عکس خبري -دستگيري ? باديگارد چهره‌هاي سرشناس

سردار رحیمی گفت: پیش از این اعلام شد كه چیزی به نام بادیگارد نداریم اخیرا باز شاهد آن بودیم، با بادیگاردها برخورد می شود و ۳ نفر از این بادیگاردها كه در كنار چهره‌های سرشناس بودند را دستگیر كردیم.

به گزارش نما، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجمین مرحله از طرح اقتدار، اظهار کرد: این مرحله از طرح با مشارکت پلیس امنیت و فتا به اجرا درآمده است.


وی افزود: در پنجمین مرحله از طرح اقتدار، ۳۱ نفر از اراذل و اوباش سطح دار، ۸۰ نفر از اراذل و اوباش جرایم خشن، ۱۷ اراذل و اوباشی که خرید و فروش سلاح داشتند، ۱۹ نفر از اراذل و اوباش فعال در خرید و فروش اقلام ممنوعه، ۱۱۱ نفر از گردانندگان سایت های شرط بندی، قمار بازی و مراکز فساد در فضای مجازی و ۱۹۶ نوچه‌هایشان را دستگیر کردیم.

سردار رحیمی گفت: پیش از این اعلام شد که چیزی به نام بادیگارد نداریم اخیرا باز شاهد آن بودیم، با بادیگاردها برخورد می شود و ۳ نفر از این بادیگاردها که در کنار چهره‌های سرشناس بودند را دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تنها شرکت های، انتظام هستند که مجوزهای رسمی از پلیس دریافت کردند و کارهای نگهبانی، حفاظت و ... را با دستگاه های مختلف انجام می دهند و با پایگاه های پلیس در ارتباطند.

سردار رحیمی بیان کرد: در بحث جعل اسناد ۳ باند را منهدم کردیم و دو باند قاچاق انسان را شناسایی کردیم، ۱۱ نفر دستگیر شدند و ۴۸ نفر از افراد آزاد شدند.

وی تصریح کرد: هزار و ۲۳۰ واحدهای صنفی که پاتوق های اراذل اوباش هستند را شناسایی و کنترل کردیم و در ۶۷ مورد به دلیل اینکه اراذل و اوباش تردد داشتند را پلمب کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور عوامل انتظامی در نقاط مختلف شهر جهت پاکسازی مناطق جرم خیز در این مرحله طرح انجام شده است.

سردار رحیمی اضافه کرد: کشف ۱۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری صورت گرفته است تمام کسانی که به انواع این سلاح گرم و سرد را نگهداری، حمل و استفاده می کنند مجرم هستند و پلیس بدون اغماض برخورد می کند.

وی ادامه داد: ۲۴۷ نقطه از سطح شهر و واحدهای صنفی که محل تردد و ایجاد مزاحمت بوده است شناسایی و پاکسازی شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در این‌دوره از طرح با مزاحمت های خیابانی و خودروهایی که دور دور می کنند و ترافیک های کاذب ایجاد می‌کنند و اگزوزهایشان را دستکاری کرده و آلودگی صوتی ایجاد می کنند برخورد شد و ۸۶ خودرو را توقیف کردیم و برخورد قضایی و قانونی نیز انجام می شود.

منبع:برنا

۱۴۰۰/۹/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...