نسخه چاپی

گولچ بازیكن پرسپولیس است!

سایت ترانسفر ماركت كه مشهورترین وبسایت دنیا در زمینه قیمت گذاری و نقل و انتقالات محسوب می‌شود، انتقال گولچ به پرسپولیس را تایید كرده است.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، مقدمات حضور گولچ در پرسپولیس فراهم شده و این مدافع استرالیایی - کروات، به زودی با سرخپوشان قرارداد امضا می‌کند. پرسپولیسی‌ها فصل قبل از الکساندر لوبانف به عنوان سهمیه آسیایی استفاده می‌کردند و با ورود گولچ، احتمالا قرارداد دروازه‌بان اول تیم ملی ازبکستان هم فسخ خواهد شد. جالب اینکه مسئولان پرسپولیس، هنوز مذاکره با گولچ را تایید نکرده‌اند اما سایت‌های بین المللی نقل و انتقالات، گولچ را بازیکن پرسپولیس می‌دانند.



سایت مشهور ترانسفرمارکت، اسنتقال گولچ به پرسپولیس را تایید کرده و حتی این بازیکن را در لیست خریدهای جدید پرسپولیس قرار داده است. تیم قبلی گولچ، شریف قهرمان مولداوی بود. گولچ در روزهای آینده احتمالا برای مذاکرات نهایی به تهران سفر می‌کند و در صورت توافق نهایی قرارداد می‌بندد.



برانکو قصد دارد محمد انصاری، دفاع چپ فصل پیش پرسپولیس را به پست مدافع میانی منتقل کند و به همین دلیل دنبال خرید یک دفاع چپ جدید است. حسین ماهینی که توانایی بازی در هر دو سمت دفاع را دارد هم بعد از پایان سربازی از ملوان، به پرسپولیس برگشت.

۱۳۹۵/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...