نسخه چاپی

سانحه دلخراش رانندگی در نزدیكی پایتخت

فرمانده پلیس‌ راه دماوند- فیروزكوه گفت: با رخداد یك سانحه دلخراش رانندگی در نزدیكی پایتخت، بی‌احتیاطی باز هم در محور دماوند- فیروزكوه قربانی گرفت.

به گزارش نما؛ علی نیک‌روش امروز در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران با اشاره به وقوع دلخراش سانحه رانندگی مقابل مرکز معاینه فنی خودرو در محور دماوند- فیروزکوه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی وانت به دلیل پنچری چرخ خود در کنار جاده توقف می‌کند.

وی افزود: راننده خودروی وانت در حال پنچری چرخ بوده که متأسفانه یک دستگاه کامیون با راننده این خودروی وانت برخورد می‌کند و منجر به فوت آن می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه تصریح کرد: بر این اساس، راننده خودروی کامیون پس از وقوع سانحه متواری می‌شود که توسط کلانتری شهر آبسرد دستگیر شد.

نیک‌روش گفت: علت سانحه مذکور، بی‌توجهی خودروی کامیون به جلو و بی‌احتیاطی راننده خودروی وانت بود که نباید در کنار محور متوقف می‌شد.

وی ادامه داد: راننده خودروی وانت می‌توانست کمی جلوتر برود و در شانه خاکی جاده توقف کند و سپس پنچرگیری خودروی خود را انجام دهد.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه بیان کرد: متأسفانه فرزند 6 ساله راننده خودروی وانت نیز شاهد سانحه دلخراش بود و صحنه بسیار غم‌ناکی را در این سانحه به وجود آورد.

۱۳۹۵/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...