نسخه چاپی

آدم رباها با لباس پلیس دست به سرقت زدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: سه آدم ربا كه در پوشش لباس پلیس با گروگان گرفتن پسر جوانی، 800میلیون ریال از حساب وی برداشت كرده بودند، توسط كارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان پیشوا دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت پسر جوانی مبنی بر به گروگان گرفته شدن وی توسط چند مأمورنما به مدت یک شبانه روز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان پیشوا قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: طبق اظهارات فرد ربوده شده، متهمان با سوء استفاده از لباس پلیس و خودروی مجهز به چراغ گردان، وی را در مسیر تردد روزانه متوقف کردند و ضمن بستن چشم های شاکی با تهدید و زور او را به نقطه نامعلومی انتقال داده اند.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهمان با اخذ رمز کارت های بانکی فرد ربوده شده در حدود 800 میلیون ریال از حساب وی برداشت و سپس نامبرده را در بیابان های حاشیه شهر رها کرده اند.

سرهنگ ناظری، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با مطالعه دقیق پرونده با بهره گیری از علوم و فنون پلیسی، سرانجام محل اختفای دو تن از متهمان را در شهرهای همجوار شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی از مخفیگاه افراد دستگیر شده، تابلو ایست و بازرسی، دو عدد افشانه و مقادیری طلا و جواهر که با وجوه مسروقه خریداری شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری این متهمان، آنان به جرم خود اعتراف کرده و گفتند که با همدستی یکی از دوستان خود اقدام به این کار کرده اند که در عملیاتی دیگر سرکرده این باند در حالی که ملبس به لباس پلیس بود، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به این که مجرمان دستگیر شده پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: اشراف اطلاعاتی از اولویت های پلیس در حوزه استحفاظی است و ماموران بصیر و پرتلاش نیروی انتظامی اجازه نخواهند داد، معدود افرادی نظم، آسایش و آرامش مردم را به هم بزنند.

۱۳۹۵/۴/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...