نسخه چاپی

جزئیات ضیافت افطاری رئیس جمهور با فعالان سیاسی

دبیركل حزب نواندیشان ایران اسلامی درباره جزئیات ضیافت افطاری رئیس جمهور با فعالان سیاسی گفت: وزیر كشور دولت اصلاحات در مورد حقوق‌های نجومی تذكراتی را مطرح و گفت كه اگر این موضوع صحیح است باید دولت با آن برخورد كند.

به گزارش نما؛ امیر محبیان دبیرکل حزب نواندیشان ایران اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به جزئیاتی از ضیافت افطاری رئیس جمهور با فعالان سیاسی اشاره کرد و گفت: در این نشست آقایان موسوی لاری، علی نوبخت، محمدحسین ابوترابی‌فرد و خانم زهرا ساعی به سخنرانی پرداختند.

وی افزود: آقای ابوترابی‌فرد در این ضیافت افطاری تذکرات اخلاقی نسبت به بروز بی‌اخلاقی‌ها در سیاست داد که تذکر به‌ جا و خوبی بود.

دبیرکل حزب نواندیشان ایران اسلامی با اشاره به اظهارات آقای موسوی لاری در این مراسم گفت: وزیر کشور دولت اصلاحات در مورد حقوق‌های نجومی تذکراتی را مطرح و گفت که با اینکه آقای رئیس جمهور در این مورد دستور دادند بنابراین اگر این موضوع صحیح است باید برخورد شود.

محبیان ادامه داد: آقای موسوی‌ لاری در مورد راهبرد رسانه رئیس جمهور نیز مطالبی را ارائه کرد و گفت که به نظر می‌رسد دولت راهبرد رسانه‌ای مشخصی ندارد.

وی افزود: آقای علی نوبخت در مورد بهداشت و امنیت کشور مطالبی را اظهار کرد و خانم ساعی در مورد گفتمان اعتدال و حمایت از دولت به ارائه نظرات خود پرداخت.

۱۳۹۵/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...