نسخه چاپی

تمدید مهلت انتخاب رشته كارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش كشور گفت: با توجه به تغییر و تحولات اعمال شده و مشخص شدن كد رشته محل های جدید، احتمال تمدید مهلت انتخاب رشته كارشناسی ارشد وجود دارد

به گزارش نما به نقل از میزان: مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به تغییر و تحولات اعمال شده و مشخص شدن کد رشته محل های جدید، احتمال تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وجود دارد

حسین توکلی گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 2 تیر 95 از تعداد 448 هزار و 539 داوطلب مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95، 152 هزار و 772 داوطلب انتخاب خود را نهایی کرده اند.

وی افزود: لازم است افرادی که پیش از این نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند نیز بار دیگر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با توجه به ایجاد برخی تغییر تحولات در تعدادی از کد رشته محل ها، کدهای انتخابی خود را بررسی کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص احتمال زمان تمدید انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 خاطرنشان کرد: زمان انتخاب رشته بدون شک تمدید خواهد شد اما زمان نهایی آن، در بعد از ظهر امروز اعلام خواهد شد.

توکلی با ارائه توصیه ای به پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 اظهارکرد: به داوطلبان توصیه می شود که طی ساعات آینده هر چه سریع تر کد رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام خود را نهایی کنند.
وی در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 گفت: ظرفیت نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 171 هزار و 310 نفر است.

۱۳۹۵/۴/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...