نسخه چاپی

روحانی سفره مردم را با نفت آتش نزد

این دولت، دولت راستگویان است. دولتی است كه دست در جیب مردم نمی‌كند. این دولتی است كه نفت را نمی‌آورد روی سفره مردم تا آن را به آتش بكشد. روحانی به فكر مردم و منافع ملی است.

به گزارش نما به نقل از انتخاب: این دولت، دولت راستگویان است. دولتی است که دست در جیب مردم نمی‌کند. این دولتی است که نفت را نمی‌آورد روی سفره مردم تا آن را به آتش بکشد. روحانی به فکر مردم و منافع ملی است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهار کرد: در دولت قبل حجم فساد بیشتر بود و یک عده سکوت می‌کردند. این جای تعجب دارد. الان همین افراد دارند اقداماتی که از دولت قبل تا به الان وجود داشته است را در بوق و کرنا می‌کنند و شیپور می‌زنند. چرا آن موقع حرف نزدند؟ چرا آن موقع سکوت کردند؟ بنابراین ما این آقایان را دلسوز مردم نمی‌دانیم و فکر می‌کنیم کارشان برای رضای خدا نیست. خیلی موارد مهم و مشکل‌دار در دولت قبل بوده که هنوز به مردم گفته نشده و روحانی باید آنها را افشا کند.

نماینده مردم رشت در پاسخ به سوالی در مورد جنجال‌سازی‌های اخیر گفت: هدف فقط تخریب و ضربه زدن است و بحثی هم در این موضوع نیست. حنای این افراد در جامعه دیگر رنگی ندارد و مردم هم می‌دانند این افراد دوست‌دارشان نیستند بلکه می‌خواهند به خاطر منافع شخصی‌شان اقداماتی علیه دولت کلید بزنند و جلوی پیشرفت را بگیرند.

وی تصریح کرد: نیت این آقایان خیر نیست به دلیل این که در دولت قبل همین افراد شاهد بودند، رییس جمهور 100 تا 1000 سکه به نزدیکانش می‌داد. در واقع دلواپسان تا دیروز سکوت می‌کردند و حتی تشویق نیز می‌کردند. این افراد که الان یادشان افتاده دستبرد زدن به بیت‌المال حق‌الناس است، می‌خواهند این روزها خودی نشان دهند.

وی در پایان گفت: این دولت، دولت راستگویان است؛ دولتی است که دست در جیب مردم نمی‌کند. این دولت، نفت را نمی‌آورد سر سفره مردم تا آن را به آتش بکشد. به صراحت بگویم روحانی به فکر مردم و منافع ملی است.

۱۳۹۵/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...