نسخه چاپی

دستگیری زمین‌خواران 160 میلیارد ریالی در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: دو كلاهبردار كه اقدام به زمین خواری 160 میلیارد ریال در شهرستان رباط كریم كردند توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار محسن خانچرلی افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی غرب استان تهران مبنی بر زمین خواری در شهرک نصیرآباد شهرستان رباط کریم، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی مشخص شد زمینی به مساحت بیش از دو هکتار متعلق به یکی از ارگان های دولتی با ارزش 160 میلیارد ریال با اسناد و مدارک جعلی توسط دو کلاهبردار به فروش رسیده است.
رئیس پلیس غرب استان تهران ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده، متهمان را شناسایی و در عملیاتی منسجم آنها را دستگیر کردند.
وی گفت: متهمان در بازجویی به جرم خود اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.
سردار خانچرلی یادآور شد: شهروندان هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را برای اقدام قانونی به فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

۱۳۹۵/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...