نسخه چاپی

سفر هئیت ایرانی مذاكره كننده به سوریه پس از ماه رمضان

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: وزیر جهانگردی سوریه اعلام كرده، پیوست امنیتی اعزام زائران ایرانی به این كشور آماده شده است.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز،سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به سفرهای سال گذشته مسئولان ایرانی و سوری به کشورهای یکدیگر برای انجام مذاکرات اعزام زائران ایرانی به سوریه گفت: اخیرا وزیر جهانگردی کشور سوریه اعلام کرده که پیوست امنیتی اعزام زائران ایرانی به این کشور برای زیارت حرم حضرت زینب(س) آماده شده است.

وی افزود: بر همین اساس وزیر جهانگردی سوریه از سازمان حج و زیارت دعوت کرده تا برای نهایی کردن این پیوست امنیتی راهی سوریه شود.

اوحدی تصریح کرد: از این رو و با توجه به پیروزی های اخیر نیروهای مردمی و ارتش سوریه و پاکسازی سوریه از مجموعه های تکفیری تروریستی حاشیه امنی برای دمشق و منطقه زینبیه ایجاد شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت بیان کرد: بر همین اساس سفر به سوریه برای ادامه مذاکرات پس از ماه رمضان انجام می شود.

وی به فرآیند تصویب پیوست امنیتی اشاره و تاکید کرد: پیوست امنیتی مورد نظر تحویل دستگاه های نظارتی کشور می شود و در صورت تایید این دستگاه ها، برنامه ریزی برای اعزام مجدد زائران ایرانی به سوریه انجام می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت یادآور شد: هنوز نمی توان زمانبندی برای اعزام زائران اعلام کرد و همه چیز به سفر هئیت سازمان حج و زیارت به سوریه برای نهایی کردن پیوست امنیتی بستگی دارد.

۱۳۹۵/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...