نسخه چاپی

یك فعال دانشجویی:دانشجویان قدر دیدار با رهبری را بدانند

یك عضو اتحادیه تحكیم وحدت، گفت: دیدار با رهبری غنیمتی است كه دانشجویان باید قدر آن را بدانند.

به گزارش نما؛ علی بیانی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با دیدار فعالین دانشجویی با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: دیدار شب گذشته با رهبری مانند سال‌های گذشته بسیار پرشور و شاداب بود. دانشجویان از تشکل‌های مختلف به ابراز عقیده پرداختند. چنین دیدارهایی غنیمت است که باید قدرش را بدانیم.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبری به فعالین دانشجویی و مسئولین،‌ گفت: یکی از نکات مهم صحبت‌های شب گذشته مقام معظم رهبری توجه ویژه دو وزارتخانه علوم و بهداشت به تشکل‌های دانشجویی انقلابی بود، ایشان فرمودند باید به این تشکل‌ها که برای انقلاب هزینه می‌دهند میدان داد.

این فعال دانشجویی، خاطرنشان کرد: البته این موضوع به معنای نفی دیگر تشکل‌های دانشجویی نیست و عدالت در مورد آنها هم باید برقرار شود، اما اولویت با کسانی است که در همه حال برای انقلاب تلاش می‌کنند.

وی همچنین گفت: نکته مورد توجه دیگری که ایشان به دانشجویان فرمودند، داشتن تحمل و سعه صدر نسبت به مخالفان بود. ایشان از دانشجویان خواستند تا به شبهات شفاف و منطقی در مکان‌های علمی پاسخ دهند؛ ‌چرا که استدلال‌های ما از شبهات آنها قوی‌تر خواهد بود.

بیانی با بیان اینکه عده‌ای از دانشجویان به نظرات مخالف رهبری که در جامعه مطرح می‌شود اشاره کردند، گفت: مقام معظم رهبری نه تنها از این صحبت‌ها ناراحت نشدند بلکه فرمودند من از نظرات مخالف استقبال می‌کنم چرا که باعث رشد می‌شود.

۱۳۹۵/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...