نسخه چاپی

تیراندازی پلیس به سمت 3قاچاقچی كالا،منجر به مجروجیت آنها شد

به گزارش نما- ایران نوشت:ساعت 4 بعد از ظهر چهارشنبه 16 تیر مأموران اداره قاچاق کالای نیروی انتظامی در تعقیب سرنشینان با صدور دستور «ایست» سعی در متوقف کردن آنها داشتند، اما ازآنجا که این افراد توجهی به هشدار پلیس نداشتند، مأموران مجبور به تیراندازی شدند که در این حادثه سه نفر مجروح شدند.

با انتقال مجروحان به بیمارستان و به رغم تلاش پزشکان یکی از آنها کشته شد و دو نفر دیگر از مرگ نجات یافتند. در پی این حادثه همراهان فرد کشته شده که بشدت عصبانی بودند پس از به آتش کشیدن خودروی پلیس متواری شدند. دقایقی بعد نیز افرادی با حمله به مقر پلیس درگیری خونینی به راه انداختند که در این حادثه نیز 8 نفر مجروح شدند.
سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر با تشریح جزئیات این حادثه ضمن هشدار به رسانه‌ها برای انتشار دقیق اخبار و دامن نزدن به شایعات گفت: این درگیری عصر روز چهارشنبه رخ داد و به دلیل بی‌توجهی سرنشینان خودرو به دستور پلیس و درگیری با پلیس، یکی از آنان کشته شد. وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این درگیری راهی محل حادثه شده با همراهی و همکاری مردم و مسئولان شهرستان عسلویه و «نخل تقی» و با تلاش پلیس و نیروهای انتظامی و همکاری سایر دستگاه‌ها، امنیت کامل برقرار شد. فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در درگیری پلیس با افراد مظنون به قاچاق، یک نفر کشته و 2 نفر زخمی شدند. وی گفت: ما برای تأمین امنیت مردم در تمام نقاط استان، شبانه‌روز فعالیت می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد قاچاقچیان و ناامن‌کنندگان امنیت مردم و کشور در هیچ نقطه‌ای امنیت داشته باشند. علی حسن پور، دادستان عمومی و انقلاب بوشهرنیز در تشریح این حادثه گفت: جو حاکم در شهرستان عسلویه پس از درگیری در اسکله بندر «نخل تقی» که با مرگ یک شهروند بومی همراه بود، در آرامش کامل قرار دارد و هیچ گونه مشکل امنیتی وجود ندارد. بررسی ابعاد مختلف این موضوع از جمله علت درگیری نیز توسط مرجع قضایی در حال پیگیری است.
وی افزود: در تحقیقات قضایی اینکه آیا کشته شدن یکی از شهروندان ارتباطی با قاچاق کالا داشته یا خیر نیز بررسی خواهد شد. البته در حال حاضر با توجه به کشف نشدن کالای قاچاق در این ارتباط برای دستگاه قضایی موضوع محرز نیست و تحقیقات ادامه دارد. دادستان عمومی و انقلاب بوشهر درباره سرنوشت مأمور نیروی انتظامی که عامل شلیک بوده نیز گفت: مأمور یادشده برای انجام تحقیقات در اختیار دستگاه قضایی است و چنانچه جرمی محرز شود مطابق قانون با وی برخورد لازم انجام خواهد شد.
وی گفت: دستگاه قضا از کاربران فضاهای مجازی نیز انتظار دارد از دامن زدن به شایعات و اخبار غیر واقعی در مورد یادشده پرهیز کنند. وی افزود: همیشه معتمدین و ریش سفیدان مناطق برای آرامش و امنیت مردم با نیروی انتظامی همکاری خوبی داشتند که در این موضوع نیز همکاری‌های خوبی مشاهده شد که جای تقدیر فراوان دارد.

۱۳۹۵/۴/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...