نسخه چاپی

دایی: امسال زودتر كار را شروع كردیم

مربی نفت تهران گفت: «باشگاه‌ها هزینه كرده‌اند و اگر از ملی‌پوشان خود در جام حذفی استفاده نكنند، متضرر می‌شوند.»

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، محمد دایی در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت تهران پس از چند روز حضور در تمرینات این تیم اظهار داشت: «متاسفانه ما در تیم صبا با بدقولی روبه‌رو شدیم و با مسئولان این تیم به توافق نرسیدیم. این موضوع باعث شد تا با مسئولان تیم نفت مذاکره کرده و در این تیم کارمان را شروع کنیم. بزرگترین مشکل ما زمان است چرا که تیم‌های دیگر یک ماه پیش تمرینات خود را شروع کرده‌اند و ما در این مدت فرصت آماده‌سازی را از دست داده‌ایم.»



او با اشاره به جدایی 60 درصد از بازیکنان تیم گفت: «در 3 روز گذشته نقاط ضعف تیم را شناسایی و پست‌هایی که به بازیکن نیاز داریم را مشخص کردیم. هدف‌مان این است که در وهله اول بازیکنان ایرانی را جذب کنیم و در مرحله بعد به سراغ بازیکنان خارجی برویم. تا 15 شهریور زمان داریم و سعی خواهیم کرد در تمامی نقاط زمین قوی شویم تا نتایج خوب و قابل قبولی در لیگ برتر به‌دست آوریم.»



مربی نفت تهران با بیان اینکه او و دیگر اعضای کادرفنی تیم با شرایطی مشابه فصل گذشته در صبای قم مواجه هستند، عنوان کرد: «ما پارسال در حالی که کمتر از 10 روز تا رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده بود هدایت تیم صبا را قبول کردیم و موفق شدیم تیم را به موقع آماده رقابت‌های لیگ کنیم و در پایان فصل هم نتایج قابل قبولی گرفتیم. امسال زودتر به تیم نفت آمده‌ایم و می‌توانیم در مدت زمان باقی مانده تیم را جمع‌وجور کنیم تا با قدرت به مصاف حریفان برویم.»



وی ادامه داد: «با توجه به اینکه در سال جام جهانی قرار داریم در تعطیلی‌های لیگ این فرصت را پیدا خواهیم کرد تا بدنسازی ناقصی که صورت می‌گیرد را کامل کنیم و با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برویم. البته ادامه دار بودن تعطیلی‌هلی لیگ به کیفیت بازی‌های لیگ برتر لطمه می‌زند.»



دایی درباره اینکه گفته می شود برنامة ریزی فصل فوتبالی فوتبال ایران به گونه‌ای است که تیم ها در رقابت‌های جام حذفی کمتر می‌توانند از ملی‌پوشان خود استفاده کنند گفت: «این تصمیم بدون برگزاری جلسه با سرمربیان تیم‌ها گرفته شده‌است.به نظرم باید در این مورد برادرم صحبت کند. البته بعید می‌دانم که این تصمیم عملی شود چرا که باشگاه‌ها هزینه کرده‌اند و حاضر نمی‌شوند بازیکنان تاثیرگذار خود را در این رقابت‌ها به همراه نداشته باشند.»



مربی نفت تهران با اشاره به حمایت خوب مالک باشگاه از بازیکنان تیم بیان داشت: «تمامی بازیکنانی که از فصل پیش از باشگاه طلبکار بوده‌اند به پول خود رسیده‌اند و بازیکنان جدید هم که با تیم قرارداد بسته‌اند، پیش‌پرداخت خود را گرفته‌اند. تا به امروز مدیریت باشگاه به تعهدات خود پایبند بوده و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد تا نتایج خوبی در ادامه کسب کنیم.»



دایی در پایان با اشاره به تلاش بیش از اندازه کادرفنی تیم نفت تهران گفت: «ما با تلاش شبانه‌روزی که انجام خواهیم داد، ضعف‌ها را برطرف می‌کنیم و فاصله الیجاد شده با تیم‌های را خواهیم کرد تا نتایج بسیار خوبی را به دست آوریم.»

۱۳۹۵/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...