نسخه چاپی

كودكان كار جنوب تهران، رایگان درمان می شوند

بخشی از مشكلات كودكان كار در جنوب تهران، با مساعدت شهرداری شهر ری حل و فصل می شود. آنها از درمان و تحصیل رایگان برخوردار می شوند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم از مشکلاتی گلایه کرده اند که به خاطر شرایط اقتصادی خانوارهای بی بضاعت برای بچه های این خانوارها پیش می آید. کودکان کار همواره از مسایلی است که مخاطبان سرویس مشکلات مردم بر آن تاکید کرده اند و بارها درباره مشکلات این کودکان در این سرویس کامنت گذاشته اند.
یکی از نهادهای درگیر در حل مشکلات کودکان کار، شهرداری است. در همین رابطه شهردار منطقه 20 اعلام کرد: به دنبال اجرای طرح درمان رایگان کودکان کار در جنوب تهران، روند بررسی سلامت کودکان کار روستای محمود آباد شهرری نیز انجام شد.
احمد صفوی با اعلام این خبر به سرویس مشکلات مردم گفت: رسیدگی به اقشار کم برخوردار و به ویژه کودکان کار همواره از اولویت های مدیریت شهری بوده که در این راستا طرح درمان رایگان کودکان کار در این منطقه جنوبی همچنان تداوم دارد و بررسی سلامت دهان و دندان کودکان کار روستای محمود آباد که یکی از روستاهای محدوده حریم منطقه 20 است نیز به انجام رسید.
صفوی ادامه داد: جلسات درمان رایگان این کودکان، هر هفته در مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 20 برگزار شد و این روند تا بهبود کامل تداوم خواهد داشت.
او گفت: پیش از این نیز این اقدام سلامت محور و خداپسندانه در قالب طرح جهادی ویژه خانواده های نیازمند روستاهای حاجی آباد، زمان آباد، هفت دستگاه، امین آباد، اشرف آباد، غنی آباد، عباس آباد اجرا و جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر رایگان، ویزیت شدند.
صفوی توضیح داد: این طرح سلامت محور با پشتیبانی خیرین و افراد نیکوکار به اجرا درآمده است و زمینه مشارکت خیرینی که علاقه مند به همکاری با چنین طرح هایی هستند در مدیریت شهری وجود دارد.
شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه شاهد تحقق رویکرد فرهنگی شهرداری تهران هستیم، گفت: با مشارکت شورایاران، خیرین محلات شناسایی شده اند و با هدف رسیدگی به نیازمندان، خانه های جهاد در سراهای محله در حال شکل گیری است.

۱۳۹۵/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...