نسخه چاپی

نحوه حفاظت از "سرلشكر سلیمانی" در عراق تشریح شد

سید حامد الجزایری با حضور در خبرگزاری میزان درباره ابعاد مختلف جنگ در عراق صحبت كرد.

به گزارش نما، سید حامد الجزایری فرمانده تیپ هجده الحشد الشعبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک فرد عادی نیست اظهار کرد: همه حاج قاسم سلیمانی را به عنوان فردی که تمام کشورهای کفر از وی وحشت دارند می شناسند؛ کشورهای کفر از مقابله با قاسم سلیمانی ترس دارند آنها می دانند که قاسم سلیمانی یعنی نماینده ولی فقیه و امام امت اسلام؛ و باز هم می گویم که نباید به حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک فرد عادی نگریست.

وی افزود: در خاطرم می آید که در یکی از عملیات های آزاد سازی تکریت که اتفاقا از پرخطرترین عملیات ها بود، قاسم سلیمانی ترک یک موتورسوار نشست و از جبهه ها سرکشی کرد؛ سرلشکر سلیمانی با تکان دادن دست خود به رزمندگان روحیه می داد و در مقابل نیز مجاهدان در جبهه با دیدن حاج قاسم بسیار خوشحال شده و انرژی مضاعفی می گرفتند.

فرمانده تیپ هجده الحشد الشعبی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در خاکریز اول درگیری ها حضور پیدا می کند و از نیروهای جبهه مقاومت و نحوه درگیری آنها با دشمن بازدید می کند؛ تا به حال من ندیده ام که حاج قاسم محافظان زیادی با خود به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: الان کوچکترین فرمانده در عراق 5 تا 6 محافظ را در پشت سر خود می بیند ولی من با حاج قاسم سلیمانی این تعداد محافظ را ندیدم؛ شاید خود حاج قاسم بیش از یک یا دو نفر محافظ نداشته باشد ولی با این حال وظیفه ما به عنوان مجاهدین و کسانی که نیروهای تحت امر ایشان هستیم، این است که با تمام وجودمان از حاج قاسم حفاظت کنیم و جانمان را فدای این شخص کنیم.

الجزایری با بیان اینکه ما حاضر هستیم که فدایی سرلشکر حاج قاسم سلیمانی باشیم چرا که هیچ کس را به جرات، ثبات، شجاعت و توانایی روحی و معنوی وی ندیده ایم گفت: در مقام مقایسه می توانیم ببینیم که حیدر العبادی به عنوان نخست وزیر و فرمانده نیروهای مسلح عراق، تا کنون چه میزان در جبهه های درگیری حضور داشته است؟ آیا به خط مقدمی که حاج قاسم سیلمانی رسیده ایشان رسیده است؟

وی ادامه داد: از نظر ما، اهمیت حضور حاج قاسم سلیمانی در خط مقدم درگیری ها، کمتر از العبادی نیست چون این حاح قاسم است که نقشه و راه و چاه و امکانات لازم را برای عملیات تعیین می کند؛ مجری و مشاور اصلی تمام عملیات ها حاج قاسم سلیمانی است؛ العبادی تمام اختیارات را به حاج قاسم سپرده است. حاج قاسم برای اخراج نیروها و جایگزینی افراد، ذی حق است چرا که او از عملیات ها نتیجه مثبت می خواهد..

الجزایری گفت: یقینا خود حاج قاسم قبول نمی کند که ما برای وی نیروهای محافظ بگذاریم اما وظیفه ماست که با جان و دل از وی محافظت کنیم.

فرمانده تیپ هجده الحشد الشعبی افزود: یادم است در عملیات جلولاء، همراه با حاج قاسم و دو سه نفر دیگر برای بازدید به منطقه رفتیم؛ حاج قاسم گفت "به جز من و شما و دو نفر دیگر کسی حق ندارد بیاید"؛ ما با یک ماشین به دل دشمن زدیم و نقاط هدف را مشخص کرده و برگشتیم؛ در آن زمان در فاصله 200 تا 300 متری دشمن بودیم.

وی یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی شخصی است که تمام جبهه حق به او مدیون هستند و وظیفه تمام مردم عراق است که از این شخص دفاع کنند تا ان شاالله راه مقاومت اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت (ع) ادامه پیدا کند.

۱۳۹۵/۴/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...