نسخه چاپی

تذكر نماینده‌ها به روحانی درباره ریزگردها

نمایندگان اسلام آباد غرب، سنندج و پاوه در تذكری به رئیس جمهور خواستار صدور دستور برای ایجاد كمیته بحران در خصوص مشكل ریزگردها شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 22 تیر 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است: محمد قمی و نظر افضلی نمایندگان پاکدشت و نهبدان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف معلمان حق التدریس و و تبدیل وضعیت آنان و رعایت عدالت در اجرای ماده 51 قانون راجع‌به ایثارگران شدند.



حبیب‌الله دَه‌مَرده و احمدعلی کیخا نمایندگان زابل در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار رسیدگی فوری به وضعیت رکود و تعطیلی صنایع تبدیلی کشاورزی و ضرورت برنامه‌ریزی جدی برای توسعه بیش‌تر صنایع وابسته به بخش کشاورزی شدند.



پروانه مافی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح علت خودکشی‌های پی‌درپی دانش‌آموزان شد.



زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی معلولان شد.



حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، سید مهدی فرشادان، و شهاب نادری نمایندگان اسلام آباد غرب، سنندج و پاوه در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور برای ایجاد کمیته بحران در خصوص مشکل ریزگردها شدند.



سیدحسین نقوی‌حسینی، حمیدرضا حاجی‌بابایی، محمدرضا ملکشاهی‌راد، حمید بنایی و اسدالله عباسی نمایندگان ورامین، همدان، خرم‌آباد، گناباد و رودسر در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت عدم اجرای ماده 51 قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران در مورد فرزندان شاهد آموزش و پرورش شدند.



سید فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران به وزیر نفت لزوم تعیین‌تکلیف قراردادهای مربوط به استخراج نفت و گاز از میادین مشترک در مناطق مرزی را متذکر شد.



حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر دفاع لزوم پرداخت مستمری رزمندگان معسر را متذکر شد.



عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در تبدیل وضعیت نیروهای حق‌التدریس آموزش و پرورش به نیروهای پیمانی شد.



جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت عدم رعایت مصوبه مجلس راجع‌به ارائه بلیت نیم‌بها به جانبازان و ایثارگران شد.



نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزرای کار و صنعت خواستار تسریع در حل مشکلات شرکت دخانیات کشور شد.



فرهاد فلاحتی و فرهاد تجری نمایندگان مردم قائنات و قصرشیرین در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات ماده 180 قانون برنامه با هدف کاهش سطح محرومیت‌های مناطق کشور شدند.



پروانه مافی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر بهداشت لزوم نظارت سازمان غذا و دارو بر کارخانه‌های دارویی کشور را متذکر شد.



جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور رسیدگی به علت اخراج محققان و دانشمندان سازمان انرژی اتمی شد.

۱۳۹۵/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...