نسخه چاپی

ماجرای عجیب یك كلاهبرداری و آدم‌ربایی

به گزارش نما - ایران نوشت:چندی پیش مرد جوانی با سر و صورتی باندپیچی شده به دادسرای ناحیه 27 تهران – جنایی – رفت و از 6 مرد که با یک خودروی «آزرا» او را ربوده و مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، شکایت کرد.

کوروش به بازپرس آرش سیفی از شعبه چهار دادسرای امور جنایی گفت: چندی قبل از طریق پیامک با دختری به نام سهیلا آشنا شدم.
بعد از مدتی سهیلا از من خواست که همدیگر را از نزدیک ببینیم. من هم شب گذشته از شهرستان محل سکونتمان در جنوب کشور به تهران آمدم. خودم را به محل قرار با سهیلا رساندم اما به جای سهیلا 6 مرد جوان از خودروی «هیوندا آزرا» پیاده شده و با تهدید مرا ربوده و به بیابان‌های اطراف تهران بردند. بعد هم به قصد مرگ کتکم زدند. بعد از آن نیز سوار بر خودرو محل را ترک کردند. ساعاتی بعد به سختی خودم را به جاده اصلی رساندم و بعد از آن به بیمارستان رفتم.
خرید اینترنتی دردسرساز
به دنبال این شکایت، تحقیقات برای شناسایی آدم‌ربایان آغاز شد و در نخستین گام زن جوان شناسایی و بازداشت شد. اما او در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: چندی پیش در جشن نامزدی دوستم متوجه شدم که فردی از طریق اینترنت و به بهانه خرید کالا 50 میلیون تومان از وی کلاهبرداری کرده است و دیگر به تماس‌های او پاسخی نمی‌دهد.سهراب نامزد دوستم حتی به دادسرای جرایم رایانه‌ای رفته و شکایت هم کرده بود. سهیلا ادامه داد: به او پیشنهاد دادم که شماره تلفن مرد کلاهبردار را به من بدهد. از آنجا که مطمئن بودم مرد کلاهبردار تماس‌ها را پاسخ نمی‌دهد، شروع به ارسال پیامک کردم. بعد از مدتی موفق شدم با او ارتباط برقرار کنم و کلاهبردار جوان را که کوروش نام داشت، مجاب کردم به تهران بیاید تا همدیگر را ببینیم. بعد از آن با سهراب تماس گرفتم و محل قرار را به او گفتم، اما نمی‌دانستم سهراب چنین نقشه‌ای دارد و تصور می‌کردم که با صحبت این مشکل حل می‌شود.
انکار ضرب و شتم از سوی مرد جوان
با توجه به اظهارات این زن، سهراب به دادسرای جنایی پایتخت احضار شد. وی در بازجویی‌ها ادعای عجیبی مطرح کرد. او به بازپرس سیفی گفت: از اینکه توسط کوروش مورد کلاهبرداری قرار گرفتم، خیلی ناراحت بودم. وقتی سهیلا محل قرار را اطلاع داد با چند نفر از دوستانم به سراغش رفتم، اما هیچ ضرب و شتمی در کار نبود. با هم صحبت کردیم و قرار شد پولی که از من کلاهبرداری کرده را برگرداند. اما او این بلا را سر خودش آورده تا پول مرا ندهد و می‌خواهد مرا متهم کند، ولی نه من و نه هیچ کدام از دوستانم او را کتک نزدیم.
شماره اشتباهی در سایت
به دنبال اظهارات سهراب بار دیگر کوروش تحت بازجویی قرار گرفت: اما مرد جوان همان ادعاهای قبلی را مطرح کرد و مدعی شد که کلاهبرداری نکرده است. او در این خصوص به بازپرس جنایی تهران گفت: من هیچ کلاهبرداری انجام نداده‌ام و شماره‌ای را نیز در فضای مجازی منتشر نکرده‌ام. نمی‌دانم چه کسی و به چه دلیل شماره مرا در سایت گذاشته است البته این احتمال را هم می‌دهم که اشتباهی در درج شماره تلفنم شده باشد.با توجه به اظهارات کوروش و سهراب، قاضی آرش سیفی دستور تحقیقات تخصصی در رابطه با بررسی ادعای هر دو مرد جوان را صادر کرد.

۱۳۹۵/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...