نسخه چاپی

دكتر داروساز قلابی،دلیل قتل دختری را كه با او رابطه داشت تشریح كرد

به گزارش نما - ایران نوشت: روز 18 آبان 91 زن میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن دخترش خبر داد.

او به افسر پرونده گفت: ساعت 22:30 دقیقه دیشب تلفن همراه دخترم به صدا درآمد و بعد از چند دقیقه او لباس‌هایش را پوشید و با بیان این که با دکتر داروسازی در پونک قرار ملاقات دارد خانه را ترک کرد. اما بعد از آن دیگر خبری از دخترم نداشتم تا اینکه ساعت سه نصف شب فردی با کلید در آپارتمان ما را باز کرد و وارد شد اما به محض دیدن من وانمود کرد که انگار خانه را اشتباه گرفته و بلافاصله فرار کرد.

مادر «میترا» گفت: بعد از آن فردی با من تماس گرفت و مدارک شناسایی و مدارک خودروی میترا را خواست و گفت مدارک را به پیک موتوری بدهم که تا دقایقی دیگر به مقابل خانه‌مان می‌آید اما من مخالفت کردم.به دنبال شکایت زن میانسال تحقیقات برای کشف سرنخی از دختر جوان آغاز شد. تا اینکه چند روز بعد خودروی 206 او در یکی از خیابان‌های غرب تهران کشف شد.
جسدی در سطل زباله
پس از حضور مأموران و در بازرسی از خودروی 206، جسد میترا داخل یک ظرف پلاستیکی روی صندلی عقب خودرو پیدا شد که شواهد هم نشان می‌داد با ضربه‌های کارد به قتل رسیده است.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد سه گوشی تلفن همراه میترا نیز به سرقت رفته است. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان جنایی به مردی به نام کامبیز رسیدند و او 8 مرداد سال 94 دستگیر شد اما منکر قتل شد و ادعا کرد گوشی‌های تلفن همراه را از دوستش گرفته است.به دنبال این اعتراف‌ها کارآگاهان به سراغ دوست کامبیز رفتند اما او ادعاهای دوستش را رد کرد و گفت از آنجا که کامبیز از من کینه دارد این ادعا را مطرح کرده است. از سوی دیگر همسر متهم پرونده نیز اعلام کرد که کامبیز با زنان زیادی در رابطه بوده و از آنها به روش‌های مختلف کلاهبرداری کرده است.
مدارکی برای اثبات جنایت
درحالی که متهم منکر جنایت بود، بازپرس «آرش سیفی» در تحقیقات تخصصی به سرنخ‌هایی رسید که نشان می‌داد کامبیز، عامل اصلی جنایت است. در بررسی‌ها مشخص شد متهم که خود را دکتر داروساز معرفی کرده و زمان جنایت در منطقه پونک دیده شده، با مقتول ارتباط داشته و لکه‌های خون روی مهر جعلی دکتر نیز در خانه متهم کشف شد.تمام این مدارک و شواهد باعث شد تا بار دیگر از متهم تحقیق شود و او در نهایت به قتل میترا اعتراف کرد و گفت: «دکتر داروساز نیستم و تحصیلات ابتدایی دارم. اما برای اینکه نظر دختران و زنان جوان را جلب کنم، خودم را دکتر داروساز معرفی کردم.»
بدهی 300 هزار تومانی
او ادامه داد: مدتی قبل از جنایت با میترا آشنا شدم و بعد از مدتی هم از او 300 هزار تومان پول گرفتم. رابطه ما ادامه داشت تا اینکه میترا پولش را خواست و من با وعده و وعید سعی کردم از پرداخت پول طفره بروم. شب حادثه میترا به خانه‌ام آمد و پولش را خواست و چون نمی‌توانستم پول را پس بدهم عصبانی شد. همان موقع با چاقو به طرف من حمله کرد و من در دفاع از خود چاقو را گرفتم. وقتی درگیری ما بالا گرفت من چند ضربه چاقو به او زدم.

متهم جوان ادامه داد: بعد از جنایت به فکر افتادم تا مدارک ماشین و مدارک هویتی مقتول را بدست آورم. به همین دلیل با برادرم به آپارتمانش رفتیم. برادرم پایین خیابان منتظر ماند و من بالا رفتم که ناگهان با مادرش روبه‌رو شدم. بعد از آن هم سعی کردم به بهانه اینکه میترا به مدارک نیاز دارد، مدارک را از مادرش بگیرم که موفق نشدم. از آنجا که نمی‌توانستم با ماشین بدون مدرک در خیابان تردد کنم؛ جسد را داخلش گذاشتم و آن را در بلوار فردوس رها کردم.

۱۳۹۵/۴/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...