نسخه چاپی

هشدار وقوع گردو غبار در خوزستان در دمای 50 درجه

مدیركل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص افزایش دما تا 50 درجه به همراه گرد وغبار از عصر امروز تا پایان هفته هشدار داد.

به گزارش نما به نقل از میزان، هاشم بالدی گفت: براساس اطلاعیه ای که به دست ما رسیده و با توجه به هشدار هواشناسی خوزستان وزش باد شدید در کشور عراق و غرب استان موجب برخاستن گرد و غبار می شود که شاهد تداوم پدیده گرد و غبار و خاک و کاهش دید تا پایان هفته جاری در اکثر مناطق استان خواهیم بود.

وی افزود: در ادامه این اطلاعیه از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خواسته شده است تصمیم های لازم را بگیرند، همچنین به شهروندان به ویژه صیادان، لنج داران، صاحبان قایق های موتوری، کشاورزان، بیماران تنفسی، کودکان، سالمندان، مسافران، دامداران، عشایر، ساکنان مناطق در معرض خطر و مناطق با احتمال وقوع تند باد توصیه شده که نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: خارج نشدن غیرضروری از منزل و محل کار و تقلیل فعالیت بدنی در روزهای گرد و غبار، استفاده از ماسک مناسب در زمان قرار گرفتن در فضاهای باز از جمله اقدام هایی است که شهروندان باید در روزهای گرد و غبار مدنظر داشته باشند.

۱۳۹۵/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...