نسخه چاپی

آغاز ماراتن كنكور

براساس آمار ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۵ تعداد ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر داوطلب در این آزمون ثبت نام كرده اند و آزمون گروه های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی صبح امروز پنجشنبه ۲۴ تیر آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از مهر: براساس آمار ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۵ تعداد ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند و آزمون گروه های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی صبح امروز پنجشنبه ۲۴ تیر آغاز شد.

در آزمون سراسری سال ۹۵ تعداد ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۰۹ هزار و ۱۹ نفر زن و ۳۵۱ هزار و ۹۰ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۵۹.۱۸ درصد داوطلبان زن و ۴۰.۸۲ درصد داوطلبان مرد است.

از تعداد ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر ثبت نام کننده، تعداد ۱۶۲ هزار و ۸۷۹ نفر در علوم ریاضی، تعداد ۵۱۹ هزار و ۴۸۸ نفر در علوم تجربی، تعداد ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر در علوم انسانی، ۹ هزار و ۸۸۱ نفر در هنر و ۶ هزار و ۳۶۱ در زبان های خارجی شرکت کرده اند.

۱۶۲ هزار و ۸۷۹ نفر صبح پنجشنبه ۲۴ تیر در علوم ریاضی و ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر صبح پنجشنبه ۲۴ تیر در علوم انسانی رقابت خود را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: از میان یک میلیون و ۱۴ هزار و ۲۷۴ کارت ورود به جلسه آزمون، تعداد ۶۱۱ هزار و ۷۵۴ کارت برای خواهران و تعداد ۴۰۲ هزار و ۵۲۰ کارت برای برادران صادر شده است.

۱۳۹۵/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...