نسخه چاپی

كاهش 10 درصدی سرقت در چهارمحال وبختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از كاهش 10 درصدی سرقت در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش نما سردار غلامعباس غلامزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:یکی از عوامل متعدد سرقت ها وجود فقر و بیکاری است.
وی گفت: در این مدت در استان جرائم خشن از جمله سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف کاهش داشته است.
وی، از افزایش 12درصدی کشفیات سرقت ،50درصدی کشفیات مواد مخدر و 15درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان خبر داد و افزود: حضور هدفمند نیروی انتظامی در صحنه به منظور پیشگیری از وقوع جرم یکی از اولویت های نیروی انتظامی استان است.
سردار غلامزاده افزود: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در قالب باندها و خرده فروشان و ساماندهی معتادان و همچنین آموزش جامعه هدف از جمله دانش آموزان، کسبه، جوانان و دانش آموزان و افراد در معرض آسیب از اولویت برنامه های امسال ناجا در استان است.
به گفته وی،ارائه آموزش های پیشگیرانه و توزیع محصولات آموزشی بین شهروندان و اجرای طرح های انتظامی پیشگیری ازسرقت با نگاه امنیت محله محور و با مشارکت شهروندان امسال نیز اجرا می شود.
وی از شهروندان خواست، تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنیت را بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 با پلیس در میان بگذارند.
چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان و جمعیتی نزدیک به 900هزار نفر است.

۱۳۹۵/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...