نسخه چاپی

معمای خط حمله پرسپولیس

با بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس این تیم كه در خط حمله خود با چالش بزرگی مواجه بود اكنون به نظر می رسد شرایط خوبی را در پیش داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، پرسپولیس در خط هجومی خود در حال حاضر مهدی طارمی، امید عالیشاه، علی علیپور، وحید امیری، شهاب زاهدی و ساسان انصاری را در اختیار دارد. بازیکنانی که همگی داعیه حضور در ترکیب اصلی را در ذهن می پرورانند و باید دید برانکو چه پلانی برای استفاده از آنها در ذهن خود می پروراند.

در شرایط عادی پرسپولیسی ها در فصل گذشته از کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و علی علیپور در خط میانی و تهاجمی خود استفاده می کردند و خط هجومی زهرداری را تشکیل داده بودند که اکنون با اضافه شدن وحید امیری و ساسان انصاری به نظر شرایط فوق العاده تری در پیش خواهند داشت و البته به این بازیکنان باید احمد نوراللهی و شهاب زاهدی را نیز اضافه کرد.

در شرایط فعلی اما با توجه به دوری مهدی طارمی از تمرینات بدنسازی به نظر می رسد او چند هفته ابتدایی لیگ را توسط برانکو به عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته نشود و وحید امیری و علی علیپور این فرصت را خواهند داشت تا با عملکرد خود جایگاه ثابتی برای خود به دست آورند.

با این حال چالش بزرگتر با بازگشت مهدی طارمی به خط حمله این تیم مربوط می شود و باید دید از بین امید عالیشاه و علی علیپور کدام بازیکن قربانی خواهد شد و برانکو چه تاکتیکی برای استفاده از تمام پتانسیل تیمش به کار خواهد گرفت.

۱۳۹۵/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...