نسخه چاپی

اصغر قاتل زنجان دستگیر شد

به گزارش نما به نقل از رکنا: مرد جوان که با انگیزه لذت بردن از جنایت، نقشه قتل‌های سریالی در زنجان را کشیده بود، پس از نخستین قتل با تیزهوشی پلیس به دام افتاد.
این مرد و همدستش با ربودن دانش‌آموزی 17ساله، او را به یک باغ کشاندند و به طرز هولناکی به قتل رساندند.بعدازظهر 21تیرماه امسال مأموران پلیس زنجان در جریان ناپدیدشدن مرموز نوجوان 17ساله‌ای به نام محمدامین قرار گرفتند. خانواده‌اش می‌گفتند که آن‌روز پسرشان برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شده اما پس از آن موبایلش خاموش شده و دیگر به خانه برنگشته است. از آنجایی که ناپدید شدن پسرنوجوان مرموز به‌نظر می‌رسید، تحقیقات مأموران برای یافتن ردی از او شروع شد اما با گذشت یک روز، زمانی که سرنخی از وی به‌دست نیامد، پرونده در اختیار پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.
خانواده محمدامین نگران فرزندشان بودند و این در حالی بود که هنوز ردی از او به‌دست نیامده بود. پلیس در این مرحله با فرضیه‌های مختلفی روبه‌رو بود. این احتمال وجود داشت که نوجوان گمشده گرفتار آدم‌ربایان شده یا اینکه از سوی افرادی به قتل رسیده است. در چنین شرایطی تیمی از کارآگاهان زیرنظر سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان وارد عمل شدند و بررسی‌های تخصصی برای یافتن ردی از نوجوان گمشده کلید خورد.
کارآگاهان برای پی بردن به حقیقت به شناسایی نوجوان 17ساله‌ای پرداختند که آخرین بار محمدامین برای دیدن او از خانه خارج شده بود. این تحقیقات در نهایت آنها را به جوانی 32ساله و نوجوانی 17ساله رساند که در ناپدید شدن محمدامین نقش داشتند. متهمان در یک عملیات ضربتی در زنجان دستگیر شدند و با اعترافات آنها، نقشه هولناکی که جوان 32ساله برای قتل‌ محمدامین و قتل‌های سریالی کشیده بود، برملا شد. این مرد در اعترافاتش گفت:
از مدتی قبل به فکر قتل‌های سریالی افتادم. کنجکاو بودم که لحظه مرگ یک نفر را ببینم و احساس می‌کردم که از این کار لذت می‌برم. برای اجرای نقشه‌ام نیاز به یک همدست داشتم. نوجوان 17ساله‌ای را از قبل می‌شناختم و سراغش رفتم و با حرف‌هایم راضی‌اش کردم که با من همدست شود. نقشه‌مان این بود که از طریق او، همکلاسی‌هایش یا دیگر پسربچه‌ها را فریب داده و پس از انتقال به محلی خلوت به قتل برسانیم. نخستین طعمه‌مان محمدامین بود. همدستم همکلاسی‌ او بود و روز حادثه‌به بهانه‌ای او را از خانه بیرون کشاند.
وقتی محمدامین به سر قرار آمد، خواستم سوار پرایدم شود تا دوری بزنیم. پس از آن او را به محل جنایت که باغی حوالی آزاد‌راه زنجان- تبریز بود بردیم و طبق نقشه‌ای که در سر داشتم، با ضربات چاقو به قتل رساندیم. بعد هم جسدش را آتش زدیم و همانجا دفنش کردیم. ما قصد داشتیم به قتل‌هایمان ادامه دهیم و من فهرستی از پسربچه‌های دیگر برای ارتکاب قتل‌های سریالی در ذهن داشتم که پیش از عملی کردن نقشه‌ دستگیر شدیم. با اعترافات هولناک مرد جوان و همدستش، کارآگاهان راهی محلی شدند که جنایت در آنجا رخ داده بود و به این ترتیب جسد محمدامین 2روز پس از ناپدید شدنش از دل زمین بیرون کشیده شد. هم‌اکنون برای هر دو متهم پرونده که (م - ف و الف - ت) نام دارند قرار بازداشت صادر شده و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

۱۳۹۵/۴/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...