نسخه چاپی

نفوذ سعودی‌ها در AFC بار دیگر جواب داد

كنفدراسیون فوتبال آسیا رای خود را در موضوع اختلاف عراق و عربستان بر سر میزبانی به نفع سعودی‌ها تغییر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، جدال و درگیری میان دو فدراسیون فوتبال عراق و عربستانی بر سر میزبانی آنها در رقابت‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با تغییر رای AFC به نفع سعودی‌ها دوباره شعله ور شد.

عراق پس از مقاومت خود مقابل کارشکنی سعودی‌ها برای نیامدن به ایران در نهایت شرط کرد که اگر بازی خانگی آنها با عربستان در تهران برگزار نشود بازی خانگی عربستان نیز به کشور ثالث منتقل شود.

فیفا رای خود را به نفع عراقی‌ها صادر داد و قرار شد بازی خانگی عراق با عربستان در مالزی برگزار شود و عربستان نیز بازی خانگی خود را مقابل عراق به کشوری ثالث منتقل کند.

پس از آنکه عراق مالزی را به عنوان میزبان خود انتخاب کرد اما سعودی‌ها شروع به بهانه جویی کردند و رای فیفا را ظالمانه تلقی کردند. در نهایت عربستان با نفوذی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت، موفق شد رای فیفا را تغییر دهد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعلام کرد دیدار رفت عراق با عربستان در ورزشگاه علم شاه مالزی برگزار می‌شود و دیدار برگشت باید در جده برگزار شود.

فدراسیون عراق بازی‌های خانگی خود را به جز بازی عربستان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌کند.

۱۳۹۵/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...