نسخه چاپی

رئیس انجمن مسلمانان یونان: ایران كشور بزرگ و مهم جهان اسلام است

' نعیم القندور' رئیس انجمن مسلمانان یونان در دیدار با رایزن فرهنگی كشورمان در آتن، گفت: جمهوری اسلامی ایران كشور بزرگ جهان اسلام است كه نقش مهمی در مسایل مسلمانان و كشورهای اسلامی ایفا می كند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، نعیم القندور در دیدار با 'علی محمد حلمی' رایزن فرهنگی کشورمان با اشاره به جایگاه ویژه کشورمان در جهان اسلام، منطقه و حتی جهان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از مسایل و منافع جهان اسلام همیشه دفاع کرده و می کند و نقش این کشور بسیار ارزشمند و موثر است.
رئیس انجمن مسلمانان یونان که به همراه خانم' آنا استامو' سخنگو و مسئول مطبوعاتی و رسانه ای این انجمن در محل رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران با رایزن فرهنگی کشورمان دیدار کرده بود، بر ضرورت ایجاد وحدت در مبارزه و مقابله با پروژه و طرح های اسلام هراسی که رسانه های غربی و نظام سلطه به آن دامن می زنند،تاکید کرد.
وی در ادامه افززود: انجمن مسلمانان یونان با آشنایی هایی که با اندیشمندان خیرخواه یونانی دارد، مایل است که با توسعه همکاری های خود با رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی جهت ایجاد وحدت بین مسلمانان که یکی از ضرورت های امروز جهان اسلام درمقابله با افراط گرایی است، تلاش کند.
دکتر'علی محمد حلمی' نیز با ابراز خرسندی ازاین ملاقات، گفت: خیر خواهی، صداقت، تلاش مضاعف برای ایجاد وحدت و نزدیکی مومنان و پیروان ادیان الهی یک ضرورت است.
رایزن فرهنگی کشورمان با ابراز تاسف از پروژ اسلام هراسی و دامن زدن به آن توسط رسانه های غربی و عناصر و گروههای تکفیری، گفت: نه در اسلام و نه درهیچ دین الهی خشونت و افراط گرایی جایگاهی ندارد، بلکه پیامبران و ادیان الهی بویژه اسلام و شخصیت پیامبرگرامی اسلام، ترویج کننده مهر و محبت، عشق به خوبی، بندگی خالصانه خدا و خدمت به مردم بوده است.
'عدالت خواهی، مهرورزی و نوع دوستی جزو آموزه های اسلام و ادیان الهی است و ما باید دست در دست هم چه مسلمان و چه مسیحی برای ترویج و احیای ارزش های الهی که همان ارزش های مورد نیاز انسانی است، تلاش و همکاری کنیم.

۱۳۹۵/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...