نسخه چاپی

كشف هزاران مدرك جعلی تحصیلی و دانشگاهی در كرج

به گزارش نما- ایران نوشت:اعضای باند جعل اسناد و مدارک دانشگاهی در حالی با ردیابی‌های ویژه پلیسی در کرج دستگیر شدند که از کارگاه زیرزمینی آنها هزاران فقره مدارک جعلی مقاطع مختلف تحصیلی کشف شد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح -فرمانده انتظامی البرز- دیروز با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی درباره جعل اسناد و مدارک دانشگاهی، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.
بدین ترتیب با تحقیقات پلیسی، اعضای باند جعل و کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شدند. در ادامه نیز مشخص شد سردسته باند دارای 4 فقره سابقه کیفری درخصوص جعل اسناد است و با همدستی یک نفر دیگر به تهیه اسناد جعلی در داخل کارگاهی درکرج می‌پرداخت.در بازرسی از کارگاه زیرزمینی تبهکاران نیز مقدار زیادی اسناد ومدارک ومهرهای جعلی، 30 هزار برگ گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه جعلی، حدود 2 هزار برگ گواهینامه موقت پایان تحصیلات دانشگاهی به نام افراد مختلف، مدارک شناسایی جعلی، گواهینامه مجوز حمل سلاح، مهرهای جعلی وزارتخانه‌های مختلف، مهرهای مدارس و مراکزعلمی و دانشگاهی استان‌های البرز و تهران و همچنین مهرهای مختلف دانشگاه آزاد و واحدهای استان‌های سراسر کشور کشف شد.
در پی اعتراف‌های متهمان مشخص شد آنها با همدستی فرد دیگری در قبال دریافت مبالغی بین هفت تا هشت میلیون ریال برای هر متقاضی گواهینامه پایان دوره تحصیلی و دانشگاهی درمقاطع مختلف جعل وصادر می کردند.
تبهکاران تاکنون با این شیوه میلیاردها ریال کلاهبرداری کرده و برای افراد زیادی مدارک جعلی صادر کرده‌اند که تحقیقات تخصصی دراین باره ادامه دارد.

۱۳۹۵/۴/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...