نسخه چاپی

تجمع دانشجویان در حمایت از مردم كشمیر

بسیاری از دانشجویان سراسر كشور به طور همزمان بعد از نماز جمعه در اعتراض به كشتار مردم مظلوم كشمیر تجمع برپا كرده و خواستار موضع‌گیری جدی وزارت امور خارجه كشورمان در مقابل این جنایات شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور ظهر امروز ( اول مرداد 95) همزمان بعد از نماز جمعه در حمایت و دفاع از مردم مسلمان کشمیر تجمع کردند.

بنابراین گزارش دانشجویان تهرانی هم بعد از نماز جمعه امروز تهران به همراه سایر نمازگزاران با برگزاری تجمع حمایت خود را از مردم مظلوم کشمیر اعلام کرده و توقف این روند شدند.

دانشجویان با دردست داشتن تابلو نوشته هایی خواستار موضع‌گیری جدی دستگاه دیپلماسی نسبت به کشتار مردم کشمیر شدند و از مسلمانان جهان نیز خواستند در مقابل این جنایت سکوت نکنند.

مجتبی رئیسی دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ما می‌گوییم از مظلوم در هرجای دنیا حمایت می‌کنیم و وظیفه خود دانستیم طبق تعهدی که به مظلومان عالم داده‌ایم،از مردم مظلوم کشمیر حمایت کنیم. به همین دلیل امروز در تهران و سایر شهرهای کشور تجمع برگزار کردیم تا حمایت خود را از مردم کشمیر اعلام کنیم.

یکی از دانشجویان حاضر در این تجمع هم به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: متأسفانه وزارت خارجه در رابطه با کشتار مردم در کشمیر سکوت کرد و ما دانشجویان از وزارت خارجه می‌خواهیم سکوت خود را بشکند و موضع قدرتمندانه‌ای درباره با این جنایات اتخاذ کند.

این تجمع به همت جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار شد.

۱۳۹۵/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...