نسخه چاپی

خاطره جالب الیكا عبدالرزاقی از «دورهمی»

عکس خبري -خاطره جالب اليکا عبدالرزاقي از «دورهمي»

سكانس اجرای شعر خوانی‌ام در «دورهمی» به قدری از شنیدن صدایم خندم می‌گرفت كه نمی‌توانستم خودم را كنترل كنم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سکانس اجرای شعر خوانی‌ام در «دورهمی» به قدری از شنیدن صدایم خندم می‌گرفت که نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم.

زمان خواندن شعر، از صدای خودم خنده‌ام می گرفت

الیکا عبدالرزاقی بازیگر «دورهمی» در خصوص بازی در برنامه مهران مدیری و سختی اجرای نمایش‌ در این برنامه گفت: اجرای زنده را بارها در تئاتر تجربه کردم اما این برنامه سختی‌های خاص خودش را دارد و ما برای تسلط به نقش و دیالوگ‌هایمان تنها یک روز فرصت حفظ و اجرای آن را داریم.

وی ادامه داد: با تمام این سختی‌ها کار آنقدر لذت بخش است که در زمان اجرا با جان و دل روی صحنه می‌رویم و از حضور مردم و دیگر بازیگران انرژی می‌گیریم.

عبدالرزاقی تصریح کرد: در بسیاری از صحنه‌های نمایش شده بود که نتوانستم جلوی خنده‌ام را بگیرم اما آن قسمت برنامه که من شعر خوانی می‌کردم و صدای خودم را می‌شنیدم به قدری خندم می‌گرفت که کنترل آن برایم دشوار بود و با خنده تماشاگران و دیگر بازیگران نتوانستم جلوی خنده‌ام را بگیرم. مهران مدیری به خاطر اشتیاق مردم به دیدن پشت صحنه‌ها، این کار را به روی صحنه آورد تا علاوه بر راحتی بازیگران در زمان اجرا، این جذابیت را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

وی در خصوص اضافه شدن اعضای جدید نمایشی و ارتباطش با این گروه در پایان خاطرنشان کرد: همه دوستانی که در این نمایش به ما اضافه شدند از دوستان و همکارانمان در دیگر آثاری بوده که در کنارشان ایفای نقش کردم. از اینکه آنها هم در این برنامه در کنارمان هستند بسیار خوشحالم. امیدوارم که در کنار این عزیزان لحظات شاد و مسرت بخشی را برای مردم و حضار داخل سالن به تصویر بکشیم.

۱۳۹۵/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...