نسخه چاپی

گرد و غبار در راه تهران

امروز بعد از ظهر و اوایل شب به سبب وزش باد شدید احتمال گردو خاك و كاهش كیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم، مركزی، جنوب تهران و شمال اصفهان وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: امروز بعد از ظهر و اوایل شب به سبب وزش باد شدید احتمال گردو خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و شمال اصفهان وجود دارد.

بر اساس تحلیل آخرین داده ها ونقشه های پیش بینی یابی هواشناسی و امروز تا سه روز آینده برای مناطق شمال غرب کشور،سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، بارش باران گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی، پیش بینی می‌شود همچنین طی این مدت در ساعات بعد از ظهر در اوایل شب در استان های هرمزگان، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و فارس ابرناکی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

امروزدر ساعات بعد از ظهر و اوایل شب به سبب وزش باد شدید احتمال گردو خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و شمال اصفهان وجود دارد.

امروز شرق تنگه هرمز و طی سه روز آینده دریای عمان مواج خواهد بود.

*تهران امروز به 39 درجه رسید

معصومه احمدی کارشناس هواشناسی در تشریح وضعیت آب و هوای کشور گفت: در شمال غرب کشور مثل دامنه های غرب کشور البرز وارتفاعات مرکزی به ویژه سواحل شمالی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد موقتی در استان های آذربایجان غربی به ویژه نواحی شمالی آن وآذربایجان شرقی اردبیل، گیلان، مازنداران، گلستان و در ارتفاعات این استان ها بارندگی پیش بینی می شود، همین شرایط نیز برای جنوب و جنوب شرق کشور استان هایی مثل جنوب کرمان بخش های جنوبی استان سیستان و بلوچستان در بخش هایی از هرمزگان و فارس به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی در پایان افزود: دمای هوای کشور به تدریج در اواسط هفته رو به کاهش خواهد بود و دمای تهران برای امروز در گرمترین ساعات به 39درجه سانتی گراد می رسد.

۱۳۹۵/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...