نسخه چاپی

آلمانی ها در آبیدر تله كابین می سازند

با حضور هیئت آلمانی، پیش قرارداد ساخت پروژه تله كابین آبیدر سنندج امروز در شهرداری سنندج به امضاء رسید.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین کردستان، نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، امروز در این جلسه گفت: چندین جلسه با حضور هیات آلمانی در خصوص سرمایه‌گذاری در بحت احداث پروژه تله کابین برگزار شد و پس از تفاهم‌های منعقد شده، گروه فنی از کشور آلمان از محل احداث تله کابین بازدید به عمل آوردند.

مهدی فرشادان افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته سرمایه گذاران آلمانی موافقت خود را جهت اجرا و احداث پروژه تله کابین اعلام کردند.

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و تلاش‌های شهردار و اعضاء شورا در خصوص اجرای این طرح، ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد حضور سرمایه گذاران بیشتری جهت سرمایه گذاری در طرح‌های اقتصادی در استان باشیم.

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی است

شهردار سنندج هم در این جلسه از تلاش‌های دکتر فرشادان، نماینده سنندج و مدیران استان در خصوص حضور این هیات آلمانی در سنندج تشکر کرد و گفت: پروژه تله کابین بخش کوچکی از بسته سرمایه‌گذاری در آبیدر است.

منوچهر فخری بیان کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی است.

وی تاکید کرد: تمامی بسترهای لازم را برای حضور سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در پروژه‌های اقتصادی و عمران شهری مهیا خواهیم کرد.

شهردار سنندج ادامه داد: از چندین سال پیش بحت احداث تله کابین در سنندج مطرح است ولی بدلیل مشکلات مالی این امر تاکنون محقق نشده است.

وی تصریح کرد: با احداث تله کابین زمینه احداث چندین پروژه خدماتی، رفاهی و تفریحی در آبیدر ایجاد خواهد شد و با اجرای بسته کامل سرمایه گذاری در آبیدر، شاهد تحول عظیمی در این پارک جنگلی از نظر جذب گردشگر خواهیم بود.

فخری عنوان کرد: با تعامل و همکاری لازم با هیات آلمانی تمام تلاش خود را برای اجرای پروژه تله کابین انجام خواهیم داد که با اجرای این پروژه علاوه بر سود و منفعت طرفین، رضایت‌مندی شهروندان را نیز در برخواهد داشت.

در پایان این جلسه پیش قرارداد ساخت پروژه تله کابین آبیدر به امضاء رسید.

۱۳۹۵/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...