نسخه چاپی

برگزاری مراسم تشییع شهدای نیروی انتظامی

مراسم تشییع شهدای نیروی انتظامی كه پس از سالها شناسایی شده بودند صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار حسین اشتری در مراسم تشییع پیکر سه تن از شهدای نیروی انتظامی که در ستاد مرکز فرماندهی ناجا در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه این افراد با ندای امام خمینی(ره) به سمت جبهه‌ها رفتند و پیکر پاک آنها بعد از ۳۵ سال به آغوش خانواده‌شان بازگشته است، اظهار داشت: شهدا با لبیک و فرمان امام راحل برای دفاع از میهن اسلامی و دفاع از تمامیت ارضی کشور عزیزمان راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

وی بازگشت پیکر شهدا نزد خانواده‌هایشان را تبریک و تسلیت گفت و ادامه داد: حدود ۳۵ سال از این عزیزان هیچ خبری نبوده است مادر عزیزی را دیدید که بر پیکر فرزند شهید خود حاضر شد با دیدن او می‌توانید ترسیم کنید که در این سال‌ها بر او و دیگر خانواده‌های شهدا چه گذشته است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: به گفته حضرت امام (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای خانواده شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند و ما هر چه در ایران داریم از خانواده شهدا و ایثارگران است.

اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، افرود: بیش از ۵۰ درصد شهیدان در دوران دفاع مقدس از نیروی انتظامی بودند و هدف تنها دفاع از کشور اسلامی بوده است.

فرماندهی ناجا با بیان اینکه ما ادامه دهنده راه همکاران خود در سراسر کشور هستیم، گفت: به گفته آیت‌الله عظمی خامنه‌ای کسانی که در نیروی انتظامی خدمت می‌کنند مجاهدین فی‌ سبیل‌الله هستند و افتخار مأموران نیروی انتظامی فعالیت برای امنیت کشور است.

وی با بیان اینکه هر زمانی بیگانگان به کشور ما حمله کنند همکاران من در نیروی انتظامی به سمت جبهه‌ها حرکت می‌کنند، ادامه داد: امروز دفاع حراست و حفاظت از امنیت کشور برعهده نیروی انتظامی است و اگر آرامش و امنیتی در کشور وجود دارد به برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به اقدامات ناجا در راستای اجرای مأموریت‌های خود به منظور حفظ امنیت و آرامش در کشور اضافه کرد: همه دستگاه‌های مسئول در این راستا وظیفه دارند اما وظیفه نیروی انتظامی خاص است و ما در راه شهیدان قدم‌های بزرگی را برای امنیت کشور برمی‌داریم و گواه این موضوع شهدایی هستند که در این سال‌ها تقدیم مردم شده‌اند و افتخار ناجا این است که بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد.

فرمانده ناجا در پایان خاطرنشان کرد: ما در رکاب مردم و ولی امر مسلمین قدم برمی‌داریم و تلاش می‌کنیم تا بیش از گذشته در راستای اهداف خود قدم برداریم ما با شما شهدا بیعت می‌بندیم تا راه شما را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید علی طالب‌زاده، کادر کمیته انقلاب اسلامی که در سال ۱۳۶۲ در پنجوین به شهادت رسیده بود به همراه شهید حیدر یزدانی، کادر کمیته انقلاب اسلامی که در سال ۵۹ در خرمشهر و شهید عباسعلی اوسطی، وظیفه ژاندارمری که در سال ۶۲ در سردشت به شهادت رسیده بودند، تشییع شدند.

۱۳۹۵/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...