نسخه چاپی

در یكی از برج‌های شمال شهر تهران ؛

خانم دكتر جوان در تله سرایدار برج

خانم دكتر جوان وقتی از سرایدار برج محل زندگی‌شان خواست برای وصول به بانك برود، تصور نمی‌كرد چه سرنوشتی در انتظارش است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، چندی قبل زن جوانی با مراجعه به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی پایتخت از سرقت 20 میلیونی سرایدار برج محل سکونت‌شان در شمال شهر خبر داد.

خانم دکتر به بازپرس آرش سیفی گفت: من ساکن یکی از برج‌های شمال شهر تهران هستم. صبح امروز سرایدار برج را صدا زدم و از او خواستم که چک 20 میلیون تومانی‌ام را به بانک ببرد و آن را نقد کند. مرد افغان تبهکار هم چک را گرفت و حدود یک ساعت بعد با 20 میلیون تومان پول نقد بازگشت. دو ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که زنگ آپارتمانم به صدا درآمد. سرایدار برج بود که به بهانه بردن آشغال وارد خانه شد اما ناگهان مرد جوانی هم به دنبالش وارد خانه‌ام شد و قبل از اینکه فرصتی داشته باشم تا سر و صدا کنم و از همسایه‌ها کمک بخواهم، دهانم را گرفت و بعد از بستن دست و پا و دهانم، مرا در حمام انداختند.

او ادامه داد: در همان حالت شنیدم که سرایدار برج به دوستش می‌گفت بیا از سرقت دست برداریم اما دوستش او را وسوسه کرد که با این مبلغ می‌توانند زندگی خوبی دست و پا کنند. با این حال آنها پس ‌از سرقت متواری شدند.بعد از آن با سختی زیاد دست و پایم را باز کردم و موضوع را به پلیس خبر دادم.به‌دنبال شکایت خانم دکتر تحقیقات برای بازداشت سرایدار جوان و همدستش آغاز شد.

۱۳۹۵/۵/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...