نسخه چاپی

تداوم آزادسازی جزیره الخالدیه عراق

یگان‌های نظامی عراق صبح امروز یكشنبه برای دومین روز متوالی عملیات آزادسازی جزیره الخالدیه را ادامه داده و به خنثی سازی بمب‌های كارگذاشته شده توسط داعش پرداختند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم، هیئت نیروهای داوطلب مردمی امروز یکشنبه از ادامه عملیات آزادسازی الخالدیه برای کامل کردن اهداف از پیش تعیین شده خبر داد.

بر اساس این گزارش، یگان‌های نظامی عراق صبح امروز یکشنبه برای دومین روز متوالی عملیات آزادسازی جزیره الخالدیه را ادامه دادند.

یگان مهندسی الحشد الشعبی، به منظور برقراری امنیت پیشروی نیروهای عراقی، به خنثی سازی بمب‌ها و راههای مین گذاری شده جزیره الخالدیه پرداخت.

نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق در روز نخست عملیات، موفق شدند چندین کیلومترمربع از مساحت جزیره الخالدیه را از چنگال تروریستهای داعشی آزاد کنند به‌طوری که صفوف داعش در ساعات نخست این عملیات، از هم پاشید.

آزادسازی جزیره الخالدیه از این جهت که امنیت دو شهر الرمادی و الفلوجه و مرزهای مشترک با اردن را در برابر تروریستهای داعشی برقرار می‌کند، حائز اهمیت است.

اسماعیل المحلاوی فرمانده عملیات الانبار صبح روز شنبه از آغاز عملیات آزادسازی جزیره الخالدیه در الانبار از دست گروه تروریستی داعش از 6 محور خبر داد.

الخالدیه یکی از شهرهای الانبار است که در مرکز عراق و در فاصله 80 کیلومتری بغداد واقع شده است. این شهر بین شهر الرمادی و فلوجه واقع است.

۱۳۹۵/۵/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...