نسخه چاپی

هیچ زائری برای حج اعزام نمی‌شود

سرپرست سركنسولگری ایران در جده گفت: امسال از ایران برای حج زائری اعزام نمی‌شود زیرا دولت آل‌سعود برنامه‌های خطرناكی در نظر گرفته است.

به گزارش نما به نقل از فارس از قزوین، عبدالله سهرابی صبح امروز در نخستین یادواره شهیده شاخص بسیجی کشور رقیه رضایی که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروزه حلقه‌های صالحین سنگرداران، پرچم‌داران و طلایه‌داران دفاع از خون شهدا در جامعه هستند.

وی عنوان کرد: بانوان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید با حفظ عفاف‌ و حجاب مدافع خون شهدا و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند.

عضو کمیسیون بین‌الملل مجمع عالی بسیج با اشاره به مأموریت‌ها و فعالیت‌های خود در کشورهای خارجی افزود: شرایط منطقه شرایط خاصی است و در شرایط عبور از پیچ خطرناکی هستیم.

سهرابی تصریح کرد: در دوران شاهنشاهی، انگلیسی‌ها 75 درصد از نفت را می‌بلعیدند و 25 درصد از نفت را در اختیار محمدرضا پهلوی می‌گذاشتند که از این میزان 15 درصد به ساواک و ارتش اختصاص پیدا می‌کرد و 10 درصد باقی‌مانده به مردم جامعه داده می‌شد.

این مسؤول افزود: بیش از 30 سال است که دست‌های آمریکا از منابع نفتی ایران قطع شده که این امر نشان‌دهنده استقلال و قدرت کشور ایران است.

سهرابی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع در وزارت خارجه مسئله نفوذ است که در جریان فتنه 88، کشور در معرض خطر جدی قرار گرفت اما حماسه 9 دی‌ ماه نشان‌دهنده پیروزی انقلاب‌اسلامی بر منافقان و دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار به برکت هشت سال دفاع‌مقدس است چراکه جنگ برای ما نعمت بود.

وی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع‌ مقدس بیش از 220 هزار شهید گرانقدر تقدیم انقلاب‌ اسلامی شد، عنوان کرد: بیش از 437 میلیارد دلار پول کشورهای عربی خرج مبارزه عراق با ایران شده است.

عضو کمیسیون بین‌الملل مجمع عالی بسیج در جده تصریح کرد: دشمنان با ترویج فساد و مواد مخدر قصد نابودی جوانان ایران را دارند چراکه تمام اهداف دشمنان وابستگی کشور ایران به استعمارگران است.

سهرابی خاطرنشان کرد: لبنان دهنه مقابله با اسرائیل، ایران طلایه‌دار و سوریه محور مقابله با رژیم صهیونیستی است.

سرپرست سرکنسولگری ایران در جده با یادآوری اینکه امسال از کشور ایران برای حج زائری اعزام نمی‌شود زیرا دولت آل‌سعود برنامه‌های خطرناکی در نظر گرفته است تصریح کرد: تا زمانی که مردم کشور در مسیر ارزش‌های انقلاب و شهدا گام بردارند هیچ قدرتی توانایی غلبه بر جمهوری اسلامی را ندارد.

۱۳۹۵/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...