نسخه چاپی

۱۰۰ هزار زائر خارجی از آبان ماه برای حج عمره وارد عربستان شده اند

عکس خبري -??? هزار زائر خارجي از آبان ماه براي حج عمره وارد عربستان شده اند

وزیر حج و عمره عربستان اعلام كرد حدود ۱۰۰ هزار زائر خارجی از دومین ماه پاییز و به دنبال باز شدن مرزها برای حج عمره، وارد این كشور شده‌اند.

به گزارش نما ،به نقل از گالف نیوز، محمد صالح بنتن، وزیر حج و عمره عربستان اعلام کرد به دنبال از سرگیری حج عمره برای زائران خارجی از اول نوامبر 2020، حدود 100 هزار زائر خارجی وارد عربستان شده‌اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

وی گفت این وزارتخانه بر روی طرح های عملیاتی برای استقبال از ماه رمضان کار می‌کند و در حال حاضر با مقامات مربوطه در حال بررسی اقدامات لازم در مورد فصل آینده حج هستند.

بن تن گفت حدود 900 هزار نفر از اپلیکیشن ایتمارنای این وزارتخانه استفاده کرده‌اند.

«عربستان در حال آماده سازی یک طرح استراتژیک جامع برای حج و عمره شامل طرحها و اقدامات پیشگیرانه است تا انجام حج عمره با تعداد محدود و چندین مرحله دقیق امکان پذیر شود».

وی گفت:«برنامه های تکنولوژیکی مربوط می‌شوند به تسهیل اجرای مناسک مذهبی به شیوهای حرفه ای و منظم و دنبال کردن گزارشات , شاخص‌های مربوط به اجرای حج و عمره و همچنین کنترل آن جهت ایجاد طرح های دقیق برای ماه رمضان آینده».

بنتن ادامه داد:« این برنامه ها به مطالعات در مورد مسائل بهداشتی کمک می‌کنند و وزارت حج و عمره با مقامات مسئول و تمام آژانس‌های دولتی برای خدمت رسانی به میهمانان خدا همکاری می‌کند».

وی تاکید کرد وزارت حج و عمره 24 ساعته با مقامات امنیتی و بهداشتی و ریاست جمهوری بر روی طرح‌هایی جهت از سرگیری خدمات عمره در سه مرحله، کار می کند تا اقدامات پیشگیرانه لازم جهت کنترل جمعیت اتخاذ شود.
تسنیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...