نسخه چاپی

برنامه زمان‌بندی دیدارهای شاگردان كی‌روش در اردوی ایتالیا مشخص شد

برنامه زمان‌بندی دیدارهای شاگردان كی‌روش در اردوی ایتالیا مشخص شد اگرچه حریف دوم تیم ملی هنوز مشخص نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی ایران به منظور آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 23 مرداد امسال راهی ایتالیا خواهد شد تا در کمپی تمرینات خود را دنبال کند که تیم ملی ایتالیا قبل از یورو 2016 تمریناتش را در کمپ فوق برگزار کرده بود.

همچنین کمپ کاورچیانوی فلورانس که البته طی چندی سال گذشته از تیم‌های ملی امید و جوانان ایران نیز پذیرایی کرده بود، این بار میزبان شاگردان کی‌روش خواهد بود و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران در این کشور برگزار می‌شود.

به همین منظور برای 40 ملی‌پوش و همراه (کادر فنی، پزشکی، مدیریتی و سرپرستی) بلیت رفت و برگشت رزرو شده و کاروان تیم ملی ایران با این تعداد راهی ایتالیا خواهد شد.

ملی‌پوشان قرار است در کمپ کاورچینوی فلورانس ایتالیا مستقر شده و 2 دیدار را نیز طبق برنامه‌ریزی کادرفنی در این اردو برگزار کنند.

بر همین اساس تیم ملی که به احتمال زیاد در غیاب لژیونرهایش راهی ایتالیا می‌شود، در این اردو با تیم‌های منتخب سری B ایتالیا و یک تیم نیز از همین لیگ بازی خواهد کرد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده تیم ملی ایران در یکی از دو تاریخ 28 یا 29 مرداد به مصاف منتخب سری B ایتالیا می‌رود. با این حال حریف دوم تیم ملی با اینکه پیش از این منتخب زیر 23 سال سری B اعلام شده بود اما این بازی هنوز قطعی نشده و احتمالاً تیم ملی در یکی از دو تاریخ 2 یا 3 شهریور با یکی از تیم‌های سری B بازی خواهد کرد.

قرار است بازی دوم تیم ملی ایران در اردوی تیم ملی امشب قطعی شود.

تیم ملی همچنین 4 شهریور به ایران بازمی‌گردد و قرار است قبل از دیدار با قطر از هفته اول مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در صورت هماهنگی‌ها، یک دیدار تدارکاتی دیگر را برگزار کند که رایزنی‌ها به همین منظور آغاز شده است.

دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر از ساعت 21 روز 11 شهریور در تهران برگزار می‌شود.

۱۳۹۵/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...