نسخه چاپی

بازداشت 6 خلافكار ساكن یك خانه مشكوك با شیشه و اسلحه

به گزارش نما - اعتماد نوشت: پنج مهمان خلافکار یک خانه مشکوک با شکایت همسایه دستگیر و روانه دادسرای ویژه سرقت شدند.

صاحب اين خانه مهمان‌ها را براي مصرف مواد به خانه‌اش دعوت كرده بود اما وقتي هر كدام از آنها به دادسراي ويژه سرقت منتقل شدند حقيقت‌هاي ديگري را درباره خود فاش كردند.
مرد همسايه در ساعت ١٤:٤٠ دقيقه روز ٤ مردادماه در حالي كه از رفت و آمد معتادان به خانه همسايه بغلي‌اش به تنگ آمده بود با پليس تماس گرفت و گفت كه خانه همسايه‌اش به پاتوق فروش و مصرف موادمخدر تبديل شده. او از پليس خواست كه تا هر چه زودتر به محله آنها برود و ساكنين اين خانه را جمع‌آوري كند.
بعد از تماس مرد همسايه ماموران با هماهنگي قضايي پنج مرد جوان را به همراه يك زن دستگير كردند. ماموران پليس از خانه مرد خلافكار كه پاتوق مصرف مواد شده بود مقداري ماده مخدر شيشه به صورت بسته‌بندي شده، يك اسلحه برنو با ١٨ خشاب، يك خودروي پرايد و يك موتوسيكلت دزدي كشف كردند. ماموران ساكنان اين خانه را براي تحقيقات بيشتر به شعبه پنجم دادسراي ويژه قتل منتقل كردند.
زن جواني كه در اين خانه همراه با پنج مرد ديگر در حال مصرف مواد بود به بازپرس ويژه سرقت گفت كه آرايشگر است و مدت بسيار زيادي است كه از همسرش جدا شده است.
او ادامه داد كه همسرش سال‌هاست به جرم سرقت در زندان به سر مي‌برد. اين زن علت حضورش در پاتوق مواد فروشان را آشنايي با همسر صيغه‌اي مرد صاحبخانه اعلام كرد و گفت كه آمده تلفن همراهش را از دوستش (همسرصاحبخانه) بگيرد.
مرد صاحبخانه هم به بازپرس علي وسيله ايردموسي گفت: بسته شيشه بسته‌بندي شده كه در خانه كشف شده متعلق به اوست.
او ادامه داد كه حدود دو ماه پيش خانه را اجاره كرده تا هر كسي نياز به محلي براي كشيدن مواد داشت به خانه‌اش بيايد. او گفت: به غير از زن جوان كه دوست همسر موقتم است، چهار مرد دستگير شده را نمي‌شناسم و آنها تنها براي مصرف مواد به خانه‌ام آمده بودند.
دو متهم ديگر اين پرونده سارقان يك خودروي پرايد بودند. آنها به بازپرس گفتند: «ما براي تامين هزينه مواد مخدر مصرفي مان خودروها را سرقت مي‌كرديم و وسايل داخل آن ر ا مي‌فروختيم و بعد از مدتي با آن خودرو در اطراف شهر پرسه مي‌زديم و خودرو را در محلي رها مي‌كرديم. اين خودرو را هم چند روز قبل با «شاه كليد پرايد» دزديديم و ضبط و باند آن را ١٢٠ هزار تومان فروختيم. مي‌خواستيم بعد از چند روز خودرو را در خيابان رها كنيم كه دستگير شديم.
پنجمين مهمان اين خانه كه به وسيله پليس دستگير شد يك سارق موتوسيكلت بود كه اعتياد شديد به مواد مخدر داشت.
او به پليس گفت كه براي پيدا كردن كار به تهران آمده. اما از آنجا كه كاري پيدا نكرده و پولي هم براي برگشت نداشته همين كه موتوسيكلت روشني را گوشه خيابان ديده آن را سرقت كرده است. ششمين ساكن موقت اين خانه نيز پسرجوان عشق اسلحه بود كه كنجكاوي‌اش به اسلحه باعث شده بود اسلحه‌اي تهيه تا حس كنجكاوي‌اش را ارضا كند.
با اظهارات متهمان دستگير شده در دادسراي تهران، بازپرس پرونده دستور تحقيقات بيشتر در اين خصوص را صادر كرد.

۱۳۹۵/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...