نسخه چاپی

كار نیروهای داعش تمام است

كارشناس ارشد مسائل سیاسی و مشاور عالی فرماندهی كل سپاه با اشاره به اینكه كار نیروهای داعش تمام است، گفت: التماس نیروهای داعش برای انجام گفت‌وگوی سیاسی نشان می‌دهد كه این گروه در راه سقوط قرار دارد.

به گزارش نما،حمیدرضا مقدم‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، در مورد آخرین وضعیت داعش و ایستادگی مدافعان حرم مقابل آنها، اظهار کرد: نیروی داعش در حال سقوط بوده و کارش در منطقه تمام است.

وی افزود: این نیرو در عراق شکست خورده و تلاش نیروهای مدافع حرم و جبهه مقاومت در سوریه و عراق سبب شده که داعش از هم بپاشد.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی و مشاور عالی رسانه و فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دلیل شکست داعش غیر از تحلیل جغرافیایی منطقه و عملیاتی این است که سوریه و حلب محاصره کامل بوده و بیشتر این مناطق در اختیار جبهه مقاومت است.

این مسؤول ادامه داد: نیروهای داعش می‌دانند که کارشان در سوریه تمام است، البته در عراق و فلوجه هم کارش به اتمام رسید و تنها چند قدم به پیروزی کامل مقاومت و مدافعان حرم در این منطقه مانده است.

مقدم‌فر گفت: ولی دلیل غیر عملیاتی شکست داعش این است که افراد حاضر در این گروه هم‌اکنون برای گفت‌وگوی سیاسی التماس می‌کنند و این نشان از شکست‌شان دارد.

۱۳۹۵/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...