نسخه چاپی

نجات 437 غریق در سواحل مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در 15 روز نخست مردادماه نجاتگران و ناجیان غریق موفق شدند با اجرای 637 عملیات امدادونجات ساحلی، 437 غریق را در ساحل مازندران نجات دهند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مجتبی اکبری اظهار کرد: با تلاش نجاتگران و ناجیان غریق مستقر در ساحل استان،437 نفر از امواج مرگبار خزر نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح کاهش غریق در ساحل مازندران، مهم‌ترین برنامه عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در تابستان امسال، افزود: ارائه خدمات امدادی مورد نیاز سرپایی به یک‌هزار و 452 نفر از مراجعان به پایگاه‌ها و پست‌های ساحلی و انتقال 14 مصدوم و غریق به مراکز درمانی از دیگر خدمات ارائه شده هلال احمر استان در 15 روز گذشته بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: در همین مدت بیش از یک‌هزار نفر نجاتگر و امدادگر و ناجی غریق به‌صورت روزانه با به‌کارگیری 9 دستگاه آمبولانس، 54 دستگاه موتورسیکلت، پنج فروند روز قایق نجات، 10 فروند روز جت‌اسکی، یک دستگاه خودروی نجات آرگو مشارکت داشتند.

اکبری با بیان اینکه از مجموع 437 نفر نجات‌یافته در 15 روز نخست مردادماه، 19 نفر مربوط به ساحل رامسر، 9 نفر در ساحل تنکابن، 11 نفر در ساحل عباس‌آباد، 82 نفر در ساحل چالوس، 29 نفر در ساحل نوشهر، 40 نفر در ساحل نور، 91 نفر در ساحل محمودآباد، 17 نفر مربوط به ساحل سرخ‌رود، 20 نفر در ساحل فریدونکنار، 100 نفر مربوط به ساحل بابلسر، دو نفر در ساحل بهنمیر، یک نفر در ساحل جویبار، هفت نفر در ساحل شهرستان ساری، یک نفر در ساحل شهرستان میاندورود و هشت نفر مربوط به ساحل شهرستان بهشهر بوده است، گفت: تمام توان عملیاتی جمعیت هلال احمر استان بر محور کاهش غریق در ساحل متمرکز شده است.

۱۳۹۵/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...