نسخه چاپی

سردار ایرانی بازهم در صدر اخبار روسیه قرار گرفت

در شرایطی كه بازار تابستانی فوتبال اروپا تا پایان ماه جاری میلادی فعال است این روزها مهاجم ایرانی روستوف در صدر فهرست خبرهای روسیه قرار گرفته است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، در پی استعفای غیر منتظره قربان بردیف از هدایت روستوف آن هم بعد از رساندن این تیم به مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا همه رسانه ها از حضور این مربی در نیمکت اسپارتاک مسکو خبر داده و نوشتند بردی اف با خود دو تن از شاگردان محبوبش یعنی سردار آزمون و باستوس به تیم جدیدش خواهد برد.

در پی این شایعات رسانه های معتبر روس از ارائه پیشنهاد وسوسه کننده 8.5 میلیون یورویی اسپارتاک به روستوف برای خرید این دو مهره خبر دادند تا سردار آزمون به سوژه اصلی رسانه های خبری روسیه در این روزها تبدیل شود.

سایت sovsport در آخرین گمانه زنی های بازار تابستانی لیگ روسیه از سردار آزمون به عنوان مهمترین بازیکن حال حاضر نام برد و نوشت:«مهاجم ایرانی روستوف با درخشش در اروپا بار دیگر در صدر فهرست خرید باشگاه اسپارتاک قرار گرفته به خصوص حالا که بردی اف هم هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. فروش سردار که به تازگی از دعوا با باشگاه روبین کازان سربلند بیرون آمده بود می تواند بسیاری از مشکلات مالی باشگاه روستوف را سرو سامان دهد و همین نکته جدایی او را محتمل تر از همیشه می کند».

۱۳۹۵/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...